Radisson Hotel Group rozwija swoje plany rozwoju

Opierając się na mocnych fundamentach, na których firma weszła w 2022 r., Radisson Hotel Group kontynuuje realizację swoich ambitnych planów ekspansji na kluczowe rynki, takie jak Europa, Bliski Wschód, Afryka i Azja i Pacyfik.

ostatni rok, Radisson Hotel Group Ogłosił swój najlepszy rok pod względem nowych ofert hotelowych, a ostatnio ogłosił swoje cele na 2022 r., mając na celu osiągnięcie lepszych wyników niż rok poprzedni. Grupa ogłosiła również zamiar budowania siły swoich marek w regionie Azji i Pacyfiku, aby do 2025 r. doprowadzić do znacznego wzrostu w całym regionie.

Do tej pory w 2022 roku grupa podpisała i otworzyła ponad 100 nieruchomości w kluczowych krajach, takich jak Turcja, Grecja, Madagaskar i Chiny.

W segmencie lifestylowym grupa dodała hotele Radisson Collection w Niemczech, Turcji, Hiszpanii, Arabii Saudyjskiej, Chorwacji i Estonii, powiększając portfolio Radisson Collection do blisko 50 hoteli.

Ze swojej strony Radisson Blu, największa luksusowa marka w Europie, otworzyła kilka nowych hoteli w głównych ośrodkach turystycznych, takich jak Barcelona, ​​Mykonos, Madagaskar, Jordania, Lanzarote i Galle, co daje łącznie 394 hoteli.

Przed latem grupa dodała do swojego portfolio wspaniałe kurorty w Grecji, Senegalu, Turcji i Egipcie. W Chorwacji grupa otworzyła swój pierwszy hotel Radisson Collection na wybrzeżu Adriatyku, Grand Hotel Brioni Pula, hotel Radisson Collection.

W Hiszpanii Radisson Hotel Group nadal umacniała swoją obecność, otwierając w 1882 roku Radisson Blu Hotel, Barcelona Sagrada Familia i Radisson Collection Hotel, Gran Via Bilbao, przed planowanym otwarciem Radisson RED Hotel w Madrycie po lecie . .

Marka grupy, Radisson Individuals, zadebiutowała w tym roku na nowych rynkach, takich jak Egipt i Turcja, oraz rozszerzyła swoją obecność w Wielkiej Brytanii, Ghanie, Polsce i Norwegii, poszerzając portfolio marki do ponad 60 działających i rozwijających się hoteli . W Indiach grupa przeszła ekscytujące rozszerzenie marki Radisson Individuals Retreats, w ramach planu podwojenia swojej obecności do 250 hoteli w tym kraju do 2025 roku.

Radisson, marka grupy znana z charakterystycznego minimalistycznego skandynawskiego stylu i najszybciej rozwijającej się luksusowej marki w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce, zadebiutowała na nowych rynkach, w tym w Belgii, otwierając Radisson Liège City Centre, 15. hotel. Ponadto Radisson podpisał i otworzył inne hotele w Europie, na Bliskim Wschodzie, w Afryce i regionie Azji i Pacyfiku we Francji, Polsce, Senegalu, Sri Lance, Grecji, Turcji i Malediwach, zwiększając portfolio marki do 290 hoteli działających i w fazie rozwoju .

W ubiegłym miesiącu grupa ogłosiła rozszerzenie strategicznego partnerstwa z Grupą Hotelową PPHE w celu rozwoju portfela luksusowych hoteli lifestylowych w kluczowych miastach, aby wykorzystać możliwości wzrostu w ramach portfolio marek grupy w Europie.

Kluczowym filarem wzrostu w regionie EMEA jest ekspansja marki lifestylowej grupy Prizeotel z 45 nowymi podpisami oczekiwanymi w wybranych krajach UE w ciągu najbliższych pięciu lat, a także wprowadzenie marki w Wielkiej Brytanii. Marka otworzyła swój pierwszy hotel w Wiedniu na początku tego roku.

Aby sprostać i wspierać ambitne plany ekspansji na kluczowych rynkach, grupa otworzy pod koniec tego roku regionalną siedzibę w Rijadzie, a także utworzy nowe dedykowane jednostki biznesowe w Bangkoku, Ho Chi Minh City, Dżakarcie i Sydney, aby kontynuować rozwój lokalny i zespoły operacyjne.

Eli Yunus, dyrektor ds. globalnego rozwoju, powiedział: „Wraz ze złagodzeniem ograniczeń w Chinach i regionie Azji i Pacyfiku dążymy do osiągnięcia znacznego wzrostu na tych rynkach w drugiej połowie tego roku. Chiny okazały się być prężnym rynkiem z silnym rynkiem krajowym popytu i nie możemy się doczekać ponownego otwarcia firm w całym kraju. Dziękujemy właścicielom i udziałowcom za ich nieustające wsparcie i cieszymy się na dalsze wspólne odkrywanie możliwości.

podawać. Redakcja. AF

You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

"Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.