Renfe odnosi się do dużej prędkości Turcji

Renfe Spojrzałem na nią indyk Jako potencjalny cel dla planów ekspansji międzynarodowej. Koleje publiczne podpisały umowę na dzierżawę dwóch luksusowych pociągów od prywatnego tureckiego operatora Sun Tren do obsługi Cappadocia Express, luksusowej usługi turystycznej, która połączy Stambuł z Kapadocją. Ale poza dzierżawą taboru, istotne dla umowy, jak przyznał wczoraj Renfe w notatce z operacji, jest to, że otwiera ona drzwi dla hiszpańskiej firmy i SunTrain do „negocjowania długoterminowej współpracy w ramach wspólnej operacji taboru, a na koniec, Otwiera drzwi dla działalności kolejowej Renfe w Turcji, rynku w pełni ekspansji i z kilkoma planami rozwoju, w tym dla rynku dużych prędkości”.

AVE to biznes, na którym opiera się Renfe Ekspansja międzynarodowa. Obecnie firma działa Linia dużych prędkości między miastami Medyną i Mekką w Królestwie Arabii Saudyjskiej. Ponadto, jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, będzie obsługiwać pierwszą taką prywatną linię, która będzie działać w Stanach Zjednoczonych między Dallas a Houston od 2026 r., i spodziewa się zarobić około 5500 mln euro w ciągu 16 lat. A od końca roku rozpocznie pracę na francuskiej ziemi w Węzeł komunikacyjny między Lyonem, Marsylią i Montpellier Po jednostronnym zerwaniu francuskiego SNCF obaj musieli prowadzić służbę przez granicę między Hiszpanią a Francją. Chociaż jej ostatecznym celem jest konkurowanie z francuską firmą w korytarzu Lyon-Paryż, jest to najbardziej dochodowa francuska sieć.

You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

"Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.