Rozmawialiśmy z Carlosem Garcíą Trillo, nowym dyrektorem marketingu MediaMarkt Iberia

Rozmawialiśmy z Carlosem Garcíą Trillo, nowym dyrektorem marketingu MediaMarkt Iberia

Carlos García Trillo, który do tej pory był dyrektorem marketingu PepsiCo we Włoszech, został nowym dyrektorem ds. marketingu PepsiCo Mediamarket Iberia Od czerwca ubiegłego roku sam ogłaszał to teraz na swoim oficjalnym profilu na LinkedIn.

W poście w serwisie społecznościowym García Trillo podkreślił swój entuzjazm dla nowego projektu. „Po prawie 15 latach pracy w branży FMCG w takich firmach jak Ferrero, Reckitt czy PepsiCo, teraz kontynuuję swoją karierę w sektorze detalicznym ze wspaniałą marką, taką jak MediaMarkt, wiodąca firma z branży elektroniki użytkowej w Hiszpanii.„, wyraził.”Podejmuję wyzwanie z dużą odpowiedzialnością, otoczony zespołem, który ma mnóstwo pasji i duże wyzwania przede mną„.

Skorzystaj ze swojego ogłoszenia w powód.Dlaczego Rozmawialiśmy z nim, aby dowiedzieć się, jak wyglądały jego pierwsze kroki w firmie, jakie są jego cele w nowej roli oraz jakie wyzwania i możliwości czekają na MediaMarkt.

ru. Dołączyłem do MediaMarkt kilka tygodni temu. Jakie są pierwsze wrażenia?

„Największą zmianą, jaką widziałem, jest tempo. Handel detaliczny to codzienna walka”.

Pochodzę z masowej konsumpcji i najważniejszą zmianą, jaką zauważyłem, jest tempo pracy. Jeszcze nie handel detaliczny, który jest praktycznie codzienną walką, Na przykład w PepsiCo planowaliśmy kampanię dotyczącą napojów i przygotowywaliśmy ją na kilka miesięcy, po czym można było wszystko przetestować. Tutaj wprowadzasz coś na rynek i widzisz to w danej chwili, i widzisz, czy sprzedaż działa niemal natychmiast, a to bardzo się zmienia wraz z tempem biznesu.

Ale poza tym MediaaMarkt to firma, naprawdę Bardzo mocna marka Ma też zespół wspierany przez ludzi z wielką pasją i wielkim pragnieniem, jakie daje koszulka. To właśnie czyni nas liderami.

ru. Jakie są cele i aspiracje, które chcesz osiągnąć?

Naszym głównym wyzwaniem jest odnowienie marki w pełnym tego słowa znaczeniu. Chcemy pracować Znaczenie marki., że ludzie zawsze o nas myślą, dokonując zakupu elektroniki użytkowej. A to oznacza ciężką pracę, aby to osiągnąć kompleksowy kanał. Nie zapominajmy, że MediaMarkt ma sklep stacjonarny i sklep internetowy, co oznacza, że ​​musimy zobaczyć cały lejek sprzedażowy, co jest wyzwaniem.

Na poziomie wyzwania zawodowego jest to dla mnie ważny skok. Prowadzę bardzo duży zespół marketingowy, którego misją jest Konsolidacja projektu. Inaczej mówiąc, otaczam się silnym zespołem, który zyskuje możliwości, rozumie strategię omnichannel i wciąż się rozwija i stopniowo zdobywa udziały w rynku.

ru. Swoją karierę budowałeś w PepsiCo, Reckitt i Ferrero. Co stamtąd wnosisz, aby sprostać tym wszystkim wyzwaniom?

I te firmy były takie same Świetna szkoła marketingu i rozwoju marki. Miałem w nich pełną wizję biznesową. Widzisz konsumentów, sprzedaż wewnętrzną lub zewnętrzną, jesteś odpowiedzialny za NLP marki, za konkretne działania do poprawy. Mogę to wszystko zastosować w MediaMarkt, aby pozostał silną marką i był w świadomości konsumentów już w realnym momencie zakupu.

„Każda komunikacja, którą robimy, musi być prowadzona w oparciu o omnichannel”

ru. A jak to wszystko się stanie, jakie „patyki” zostaną zagrane?

Wszystko przechodzi przez wszechstronne kanały. Wszelka komunikacja, którą prowadzimy za pośrednictwem dowolnego medium, niezależnie od tego, czy jest to telewizja, media społecznościowe czy biuletyn, musi być zaprojektowana z myślą o tym, z klientem w centrum uwagi i tym, jak ułatwić mu życie. Bardzo łatwo to powiedzieć, ale na co dzień jest to skomplikowane. ważne jest Wiedza o tym, czego chce klient i osiąganie tego. Niezależnie od tego, czy ekosystem medialny jest dość hybrydowy, czy nie.

ru. Szanse i wyzwania stojące przed MediaMarkt?

Największym wyzwaniem, przed jakim stoimy obecnie, jest utrzymanie pozycji lidera. Jeśli jesteś liderem kategorii, rynku lub sektora, jesteś konkurentem, którego należy pokonać, a to oznacza, że ​​inni też wchodzą na rynek. Więc musisz mieć obsesja ciągłego rozwoju i osiągania lepszych wyników niż inni konkurenci, Aby umieścić klienta w centrum. Cieszymy się zaufaniem wielu klientów, którzy w przeszłości kupowali u nas, a także u naszych dostawców. Współpracujemy z dużymi markami i one wiedzą, że nie śpimy spokojnie, dopóki nie walczymy i nie wygrywamy.

15 lat w branży FMCG

Carlos García Trillo, posiadający wykształcenie z zakresu administracji biznesowej oraz szkolenia z zakresu marketingu cyfrowego i mediów społecznościowych, wnosi prawie piętnastoletnie doświadczenie w marketingu i zarządzaniu marką. Karierę zawodową rozpoczął w 2009 roku jako Asystent Brand Managera Colacaoa później dołączył do zespołu Henkla w tej samej pozycji.

W 2011 roku dołączył ferrero, Gdzie pracował przez około cztery lata. W tym okresie piastował stanowiska Dyrektora ds. Innowacji Marki, definiując strategie marketingowe, komunikacyjne i planowania kampanii; oraz Brand Manager Kinder, zarządzający strategiami produktowymi poszczególnych marek.

Powiązane wiadomości

Rozmawialiśmy z Benem Curtisem, globalnym menedżerem marki Magnum

A oczekiwania menedżerów ds. marketingu przywracają optymizm na drugą połowę 2023 roku

Później, w 2014 roku dołączył Reckitta Pinkstera Jako Brand Manager Europe dla rodziny prowadził strategie dla takich marek jak Colon (Hiszpania), Ava (Włochy), Bryza (Polska) czy Lanza (Czechy).

Po tym dwuletnim okresie podpisał PepsiGdzie służył przez ostatnie siedem lat. Najpierw jako Senior Brand Manager w kategorii napojów w Hiszpanii, a później jako dyrektor ds. innowacji marketingowych na Europę Zachodnią. Ostatnio pracował jako dyrektor marketingu we Włoszech.

You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

"Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *