RTB House mianuje Gonzalo Figaresa dyrektorem generalnym na Hiszpanię

międzynarodowa firma RTB. domdostawca usług technologicznych Retargeting i marketing dla głównych marek referencyjnych, Gonzalo Figares jako General Manager w Hiszpanii, aby rozwinąć działalność i stworzyć lokalny zespół.

Nowy dyrektor generalny będzie odpowiedzialny za utworzenie i zorganizowanie nowego zespołu oraz rozszerzenie działalności w Hiszpanii, udostępniając kampanie brandingowe RTB House i innowacyjne produkty marketingowe agencjom cyfrowym w tym kraju.

Figaris zgłosi się do Adrien RebickiWiceprezes ds. sprzedaży na Polskę, Wielką Brytanię, Francję i kraje skandynawskie. Poza tym ma trzyosobowy zespół menedżerowie sprzedaży Skup się na sprzedaży bezpośredniej, jeszcze dwie dla agencji i dwie Menadżerowie konta.

Nowa placówka odpowiada na potrzebę lepszego poznania lokalnych rozmówców w celu reklamowania nowych produktów poprzez bardziej spersonalizowaną sprzedaż skoncentrowaną na markach. „Zespół RTB House jest w fazie rekrutacji. Mam nadzieję przyczynić się do rozwoju marki na rynku iberyjskim” – podkreślił Figars.

Jednym z krótkoterminowych priorytetów nowego CEO RTB House Spain jest stworzenie zespołu, który pozwoli mu osiągnąć cele rozwojowe wyznaczone przez RTB House na rynku hiszpańskim.

Figares wyróżnił swoją karierę menedżerską ponad 20 lat doświadczenia w sektorze technologii i biznesu cyfrowego. Ekspert ds. Marketingu i Rozwoju Biznesu, Pracował w powiązanych firmach takich jak Accenture, Yahoo, Google, Telefonica, Ogury czy AdUX. Jest absolwentem Business Administration European Business School w Paryżu oraz MBA Thunderbird School of Global Management.

RTB House stawia na segmentację reklamy cyfrowej Retargeting oraz rozwój cyfrowych kampanii reklamowych. Jego technologia opiera się na głęboka nauka Pozwala reklamodawcom osiągać świetne wyniki w krótkim, średnim i długim okresie. Jej klientami są m.in. Adidas, New Balance, Sephora, Carrefour, Trivago czy Decathlon.


You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

"Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *