Samoloty Boeing 787 LOT-u otrzymają poważną aktualizację

Samoloty Boeing 787 LOT-u otrzymają poważną aktualizację

Polskie Linie Lotnicze LOT przeprowadzą modernizację kabin samolotów Boeing 787-8 Dreamliner. Ta ważna aktualizacja obejmie nowy projekt, wymianę foteli we wszystkich klasach, instalację zaawansowanego systemu rozrywki pokładowej i wdrożenie szybkiego łącza internetowego.

Nowe wnętrza kabin będą efektem strategicznej współpracy ze znanymi markami, takimi jak Fotele lotnicze Recaro, innowacje pasażerskie Safran, Viazat i Tangerine. Ponadto fotele klasy ekonomicznej LOT-u będą produkowane w fabryce siedzeń lotniczych RECARO w Polsce, co stanowi wyraz zaangażowania w lokalną jakość.

Te nowoczesne kabiny Dreamlinera zostały starannie zaprojektowane, aby odzwierciedlić prawie 95-letnią historię firmy, włączając esencję polskiej gościnności we współczesne otoczenie. Nowy projekt kabiny, dostępny we wszystkich wersjach, inspirowany jest zachwycającym krajobrazem Polski i wykorzystuje odcienie głębokiego, żywego błękitu, które idealnie komponują się z tożsamością LOT-u, a miedziane wstawki przywołują ciepło polskiego słońca.

Za stworzenie tych innowacyjnych projektów kabin dla Polskich Linii Lotniczych LOT odpowiedzialna była brytyjska agencja projektowa Tangerine, która może pochwalić się długą historią udanych projektów dla takich marek jak Apple, British Airways, Finnair, Huawei czy Toyota.

Nowe fotele RECARO dla większego komfortu

Cała flota Boeingów 787 LOT-u zostanie wyposażona w nowe fotele lotnicze RECARO. W klasie biznes na pokładach samolotów LOT-u montowane będą fotele model CL6720, w klasie ekonomicznej premium – fotele PL3530, a w klasie ekonomicznej – CL3810.

Isabella Leszczyńska, Dyrektor ds. Rozwoju Produktu i Obsługi Klienta w Polskich Liniach Lotniczych LOT, podkreśliła wybór foteli lotniczych RECARO jako wyłącznego dostawcy siedzeń: „Wybierając RECARO Aircraft Seating jako wyłącznego dostawcę siedzeń dla naszej floty szerokokadłubowej, priorytetowo traktowaliśmy komfort pasażerów i innowacje.

Nasza współpraca z RECARO stanowi kamień milowy zarówno dla Polskich Linii Lotniczych LOT, jak i dla samej RECARO, ponieważ po raz pierwszy współpracowaliśmy przy projektowaniu kabiny samolotu szerokokadłubowego. Fotele serii CL6720, PL3530 i CL3810 odzwierciedlają nasze zaangażowanie w zapewnianie komfortu podróżowania we wszystkich klasach. „Jesteśmy przekonani, że ta współpraca wyznaczy nowe standardy i odzwierciedla nasze zaangażowanie w poprawę komfortu podróży naszych pasażerów” – dodała Isabella.

Konfiguracja miejsc w klasie biznes w LOT-ie zostanie zmieniona na układ 1-2-1, dzięki czemu każdy pasażer będzie mógł przejść do przejścia w dowolnym momencie lotu. Wszystkie siedzenia będą wyposażone w indywidualne drzwi zapewniające większą prywatność, a także dodatkowe miejsce do przechowywania rzeczy osobistych.

W klasie ekonomicznej premium LOT-u będzie więcej miejsca na rzeczy osobiste, a nowy układ siedzeń ułatwi dostęp do przejścia. W klasie ekonomicznej nowa kabina zapewni więcej miejsca na nogi i siedzenia z zaawansowanymi funkcjami zapewniającymi komfort.

Najnowsze systemy rozrywki pokładowej

Pasażerowie LOT-u będą mieli dostęp do nowoczesnego systemu rozrywki. Flota Boeingów 787-8 zostanie wzbogacona o 17,3-calowe wyświetlacze 4K w Klasie Biznes LOT oraz 13,3-calowe w Klasie Ekonomicznej Premium i Ekonomicznej.

Pasażerowie wszystkich klas będą mogli podłączyć słuchawki do pokładowego systemu rozrywki za pomocą technologii Bluetooth. Dodatkowo wszystkie fotele zostaną wyposażone w porty ładowania USB-C, a fotele LOT Premium Economy i LOT Business Class w uniwersalne gniazdka elektryczne. Najważniejszym elementem klasy biznes jest wbudowana w konsolę bezprzewodowa stacja ładująca.

Instalacją systemu rozrywki zajmie się firma Safran Passenger Innovations, a pasażerowie będą mogli cieszyć się bezprzewodowym dostępem do Internetu we wszystkich polskich samolotach szerokokadłubowych LOT-u, dzięki łączności zapewnianej przez firmę Viasat, która zapewnia globalny zasięg.

Oczekuje się, że pierwszym samolotem, który otrzyma tę modernizację kabiny, będzie 787-8, a modernizacja całej floty Dreamlinerów składającej się z ośmiu samolotów 787-8 i siedmiu samolotów 787-9 zaplanowana jest na rok 2026.

You May Also Like

About the Author: Vania Walton

"Niezależny przedsiębiorca. Komunikator. Gracz. Odkrywca. Praktyk popkultury."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *