to jest w postęp w Europie. On sklep Oficjalnie otworzył swoją siedzibę Europa, Bliski Wschód i Afryka (EMEA)z siedzibą w Dublinie. W szczególności, jak stwierdził A początekbędzie gościć irlandzkie biuro Strategiczne centrum IT SHEIN w Europie, na Bliskim Wschodzie iw Afryce Będzie pełnił funkcję centrum działań marki w tym regionie.
To jest rok 2023, to jest w planuję zorganizować ok 30 wyskakujących okienek w regionie EMEA, wśród nich ten, który będzie otwarty na Ibizie przez całe lato. Te pop-up store są integralną częścią ich modelu biznesowego, ponieważ umożliwiają konsumentom bezpośrednie zapoznanie się z produktami, a marką interakcję z konsumentami.
the Strategia zaokrąglania Z firmy był również świadkiem Otwarcie trzech nowych centrów dystrybucyjnych w Europie, na Bliskim Wschodzie iw Afryce w 2022 roku, w tym centrum dystrybucyjne o powierzchni 40 000 metrów kwadratowych we Wrocławiu (Polska), a także centra we Włoszech i Zjednoczonych Emiratach Arabskich, które powiększyły swoje bazy w tym regionie do ośmiu. Wraz z relokacją swoich centrów dystrybucyjnych rynek zamierza poprawić szybkość realizacji zamówień w regionie.
On sklep Uruchomiono również Chiny Program Inkubatora Młodych Projektantów Modyktóra od momentu powstania w styczniu 2021 roku współpracowała już z 390 projektantami i artystami z regionu EMEA, wspierając ich w dążeniach do uruchomienia kolekcji modowej oraz zapewniając im wiedzę, doświadczenie, sieć i globalny kanał sprzedaży.
«Z radością otwieram naszą centralę EMEA w Irlandii. Otoczenie przyjazne dla biznesu w Irlandii i doskonały dostęp do talentów sprawiają, że jest to doskonałe centrum dla firm, w tym Shein, do zarządzania i rozwijania naszej działalności w regionie. Otwarcie naszego biura w Dublinie to kamień milowy w rozwoju Shein w regionie EMEATo jeden z naszych najważniejszych rynków. Mamy nadzieję przyczynić się do rozwoju lokalnych gospodarek i wspierać lokalne społeczności„, Ogłaszać Leonard Lin, globalny dyrektor Sheen ds. relacji z rządem.
„Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia.”