Powiększenie
ACD
05 lipca 2021
Skoda właśnie zaprezentowała swoje plany na przyszłość, w których głównym celem będą tanie samochody elektryczne.
Skoda ogłosiła Plan strategiczny 2030 Wyraziła ambicję rozszerzenia swojej działalności i produkowania tanich samochodów elektrycznych na każdą kieszeń.
Skoda „Strategia 2030” Urodziła się z trzema hasłami: „Rozwiń”, „Odkrywaj” i „Zaangażuj się”. Mianowicie czeska marka ma ambicje na kilku frontach, zaczynając od globalnego, co oznacza ekspansję.
Skoda chce zostać Wiodący europejski producent na rynkach wschodzących, takich jak Indie, Rosja i Afryka. Nie zaniedbując przy tym Europy, swojego głównego rynku, na którym chce stać się częścią 5 największych producentów Starego Kontynentu.
Cel: być jednym z 5 największych producentów w Europie
1 zdjęcie
Powiększenie
Z tym głównym celem jest Globalna sprzedaż 1,5 miliona samochodów rocznie Jednocześnie osiąganie wyższych celów środowiskowych i zwiększanie wydajności bez zaniedbywania zwiększonych zysków.
Celem jest Ma najniższe koszty wśród głównych konkurentów w Europie i osiągnąć trwałą rentowność na poziomie co najmniej 8 proc. Od 2030 roku wszystkie pojazdy marki produkowane w jej zakładach w Czechach i Indiach będą generować zerową emisję dwutlenku węgla netto.
MOVES III: To 5 najtańszych samochodów elektrycznych na rynku
W planie było też miejsce na ogłoszenie przybycia Trzy w 100% nowe modele elektryczne. Pod elegancki czwarty. Skoda postanowiła zredukować emisje floty o ponad 50 procent do 2030 roku, kiedy to czeska marka szacuje, że rejestracja w pełni elektrycznych pojazdów będzie stanowić od 50 do 70 procent jej sprzedaży w Europie.
Cyfryzacja jest również na mapie drogowej czeskiej marki. Firma postawiła sobie cel Sprzedawaj jeden na pięć modeli online do 2025 r. W rzeczywistości jest już kilka krajów europejskich, w których można to zrobić, takie jak Belgia, Holandia, Polska i Czechy.
Wyświetl informacje o formularzu
„Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia.”