Sława międzynarodowa: Hiszpania upada, Francja rośnie

Sława międzynarodowa: Hiszpania upada, Francja rośnie

Wynika to z ostatnich badań przeprowadzonych przez grupę ekspertów o nazwie Real Institute Elkano. W tym roku Francja zajęła dwa kolejne miejsca, a Hiszpania straciła jedno miejsce. Warto zauważyć, że Ameryka Łacińska ma lepszy obraz Francji niż Hiszpania.

Firmy doskonale zdają sobie sprawę z tego, jak ważna jest dobra reputacja na arenie międzynarodowej i wydają na nią dużo pieniędzy. Jednak duma każdego kraju jest bardzo ważna. Kiedy człowiek decyduje, gdzie mieszkać, pracować lub wakacje, wierzy w obrazy, które odzwierciedlają kraj, emocjonalnie lub nieświadomie. Oczywiście dobra reputacja to więcej turystyki, eksportu, inwestycji czy osób, które decydują się tam osiedlić.

Think Tank Real Institute Elkano, we współpracy z American Rep Track Company, przeprowadził badanie „Country Rep Track”, które od 2009 roku corocznie analizuje międzynarodowy obraz 55 największych gospodarek świata.

Przebadane 24 kraje

W tym przypadku od stycznia do marca br. przeprowadzono badania terenowe nad badaniem zatytułowanym „Reputacja Hiszpanii na świecie”, w czasie, gdy rząd nadal był poważnie dotknięty epidemią. Model w Hiszpanii obejmuje 24 kraje: wszystkie kraje G8 (Niemcy, Francja, Wielka Brytania, Włochy, Rosja, Stany Zjednoczone, Kanada i Japonia) oraz największy w Ameryce Łacińskiej (Argentyna, Brazylia, Chile, Kolumbia). , Meksyk i Peru). ), Portugalia, Holandia, Belgia, Maroko, Chiny, Australia, Indie, Korea Południowa i Hiszpania. Omówiono około dwudziestu tematów związanych z jakością życia, poziomem rozwoju oraz jakością firm w kraju.

Częsty spadek konserwantów

Kryzys i niepewność wywołane pandemią, nie tylko zdrowotne, ale także społeczne i gospodarcze, ogólnie odbijają się na reputacji krajów. Royal Elkano Institute wskazuje na spadek obywatelstwa w większości krajów, w tym jego kwalifikację.

Po katastrofie w latach 2011-2013 Hiszpania jest jednym z pierwszych krajów G8, które się zmierzyły. W 2020 roku zajęła 13. miejsce, tracąc jedno miejsce, ale Włochy (15.), Portugalia (16.), Niemcy (17.), Francja (20. na 18.) i Wielka Brytania (19.) awansowały.

W tej kolejności Kanada, Australia, Norwegia, Szwajcaria, Szwecja, Nowa Zelandia, Dania i Finlandia mają wiele wspólnych cech, zgodnie z badaniem Reeboka w tym kraju: są to bogate gospodarki, zintegrowane demokracje i milczący gracze na arenie międzynarodowej .

Stany Zjednoczone, Rosja i Chiny są wściekłe

Analizując reputację głównych światowych potęg gospodarczych, widzimy inny rozwój w porównaniu z 2020 r.: Stany Zjednoczone zajmują tym samym najniższe miejsce w globalnej reputacji mierzonej przez G8 (35. miejsce). Chiny (51) lub Rosja (52). Pod względem wzrostu tylko jeden z 55 krajów wzrósł o ponad 10%: Irak (+13%). Z kolei Niemcy, Chiny i Francja osiągnęły minimalną poprawę poniżej 2%.

Nuta nadziei dla turystyki w Hiszpanii

Aby lepiej przewidywać przyszłe zachowanie, ważne jest, aby zwracać uwagę Silne ożywienie atrakcji turystycznych w Hiszpanii, które sprawiło, że kraj ten zajął dziewiąte miejsce w rankingu, wyższe niż jego pozycja w 2020 r. (14. miejsce).

Ale, Hiszpania jest jedną z 5 najbardziej wpływowych cech, jeśli chodzi o podróżowanie do krajuPrzyjazne, przyjazne, naturalne środowisko, wypoczynek, styl życia i bezpieczeństwo. Hiszpania zajmuje szóste miejsce wśród 55 krajów sklasyfikowanych pod względem przyjaźni i koleżeństwa przez jej obywateli (Francja zajmuje 31.) i szóste miejsce pod względem wypoczynku i rozrywki. Pod względem „stylu życia” zajmuje dziesiąte i trzynaste miejsce pod względem środowiska naturalnego oraz szesnaste pod względem zachowania.

Przed pandemią Hiszpania miała drugą co do wielkości liczbę turystów na świecie, po Francji, z około 84 milionami turystów. Przepaść między tymi dwoma krajami jeszcze bardziej się zmniejsza. W rzeczywistości Hiszpania odnotowała ponad 30 milionów zagranicznych gości w ciągu zaledwie 10 lat.

We Francji i Ameryce Łacińskiej jest lepiej niż w Hiszpanii

W rankingu wartości z punktu widzenia Ameryki Łacińskiej (Argentyna, Brazylia, Chile, Kolumbia, Meksyk i Peru) Hiszpania zajmuje ósme miejsce na 18 krajów, przed Stanami Zjednoczonymi (dziewiąte). Na czele listy znajduje się Kanada, której reputacja spadła (76,8 punktu), a następnie Francja (73,9), Niemcy (73,0) i Włochy (72,5).

Co więcej, analiza reputacji Hiszpanii w każdym z sześciu badanych krajów wykazuje znaczną różnicę (Peru, 58 punktów), różnicę prawie 20 punktów między najwyższą oceną Hiszpanii w kraju (z Argentyną, 77,1 punktu) a najgorszą liczbą. . W szczególności Chiny są najmniej popularnym krajem w Ameryce Łacińskiej.

Odbudowują swoje życie w Hiszpanii i dzielą się swoimi doświadczeniami

Wyniki są wyraźnie pozytywne. Dla większości Francuzów, którzy mieszkali w Hiszpanii, prawda przekracza ich oczekiwania i istnieje wiele stereotypów. Jakość życia, klimat, klimat, przyjaźń, bezpieczeństwo, pod presją to wymienione cechy. Oczywiście nie wszystkie są różowe, ale możesz je przezwyciężyć, jeśli wiesz, jak akceptować i akceptować różnice.

Francja lepiej ceni Hiszpanię

kolejny rok, Hiszpania jest najbardziej hojnym krajem G8 we Francji. Ogólnie rzecz biorąc, Polska jest najlepszym strzelcem Hiszpanii z 81 punktami, za nią plasują się Australia, Francja, Rosja i Argentyna z 77 punktami.

Z kolei sondaż Realu Elkono wykazał, że Hiszpania ma najniższe wyniki z dwóch odległych krajów, Korei Południowej i Chin, a także z dwóch innych dużych związków, Peru i Maroka.

Niska samoocena u Hiszpanów

Jaki jest wizerunek Hiszpanów o sobie? Między 2009 r., datą pierwszego badania uzupełniającego przedstawicieli tego kraju, a 2014 r. Hiszpanie krytykowali się tak bardzo, że wyniki nie były nawet bliskie średniej. Od 2015 roku, wraz z poprawą wskaźników ekonomicznych, hiszpańska koncepcja zaczęła odradzać się, co zatrzymało się w tym roku. Hiszpania jest również krajem europejskim o modelu niskiej samooceny.

Duma kraju i zła reputacja

Co więcej, warto zauważyć różnicę między wielką dumą niektórych krajów a ich międzynarodową reputacją. Tym samym Rosja zajmuje szóste miejsce, podczas gdy w praktyce zajmuje ostatnie miejsce (52 miejsce na 55) pod względem akredytacji międzynarodowej. Zajmuje 35. miejsce w Turcji (podczas gdy 2. to 43.) lub w Stanach Zjednoczonych, ale zajmuje 8. Nie zawsze cieszy się dobrą międzynarodową reputacją.

You May Also Like

About the Author: Vania Walton

"Niezależny przedsiębiorca. Komunikator. Gracz. Odkrywca. Praktyk popkultury."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *