Sony stawia na wszystko w branży rozrywkowej

Sony planuje wydać ponad 18 390 milionów dolarów na strategiczne inwestycje w ciągu najbliższych trzech lat, koncentrując się na rozszerzeniu swoich usług subskrypcyjnych.

W samym środku globalnej pandemii COVID-19 okazuje się, że japoński gigant Sony podjął decyzję, aby w ciągu najbliższych trzech lat postawić w 100% na swój biznes rozrywkowy.

Dla analityków może to oznaczać koniec pewnej epoki, ale przyszłość Sony Wydaje się, że ma to związek z usługami subskrypcji rozrywki i gier.

Jak się okazało, japońska firma planuje zająć Ponad 18,390 mln USD w ciągu najbliższych trzech lat W strategicznych inwestycjach, zwłaszcza z naciskiem na rozszerzenie usług abonamentowych na gry i rozrywkę.

Największym problemem, przed którym stoi Sony, jest globalny niedobór PlayStation 5.

Ale także, jak donosi CNBC, Sony Przyspieszy inwestycje w usługi mobilne i internetowe, mając jasny cel, jakim jest zwiększenie liczby konsumentów bezpośrednio podłączonych do jej usług do miliarda osób z obecnych 160 milionów.

Japońska firma koncentruje się głównie na elektronice użytkowej i coraz bardziej koncentruje się na filmach, grach i innych treściach, które sprzedaje na platformach takich jak Play Station.

Jednak największym problemem, z którym boryka się obecnie firma, jest Globalny niedobór PlayStation 5 To sprawia, że ​​posiadanie takiej gry przez wszystkie zainteresowane strony jest wręcz skomplikowane, a tym samym nie może promować usług pobierania i subskrypcji gier online.

Jednak w minionym roku podatkowym japońska firma odnotowała łączną sprzedaż 7,8 miliona sprzedanych egzemplarzy Zmierza w kierunku nowego sukcesu.

Netflix waha się

To, co zaczęło się jako plotka, staje się rzeczywistością: Sony Wydanie PS Plus Video Pass, Serwis filmów i seriali konkursowych Netflix I inne systemy nadawcze.

PS Plus Video Pass Jest już dostępny w Polsce, gdzie Sony planuje testować usługę przez rok. Będzie obowiązywać do 22 kwietnia 2022 r.

Platforma będzie zawierała filmy i seriale wyprodukowane przez Zdjęcia Sony. W pierwszej kolejności usługa będzie dostępna wyłącznie dla użytkowników, którzy ją wykupią PlayStation Plus.

Ideą Sony w pierwszym roku było zbieranie informacji o zachowaniu użytkowników na platformie i ich konsumpcji. Celem jest zapewnienie możliwie najbardziej spersonalizowanej usługi.

Globalny sukces

Podobnie PS Store Nie będzie sprzedawać żadnych innych filmów z sierpnia. Chodzi o to, aby użytkownicy dołączali do tej nowej platformy, gdy jest ona dostępna dla wszystkich.

Nareszcie firma technologiczna Sony Mamy wspólną sprzedaż PlayStation 5 (PS5Tak było w czwartym kwartale 2020 roku, kiedy trafił do sprzedaży: 4,5 mln sztuk na całym świecie, o czym świadczą wyniki finansowe.

Zbliżające się pojawienie się PS5 zmniejszyło sprzedaż jego poprzednika, PS4, w 2020 roku. W ostatnim kwartale roku sprzedano 1,4 miliona sztuk tej konsoli, czyli 4,8 miliona sztuk w okresie od kwietnia do grudnia.

PS5 wystartowało 12 listopada (19 listopada w Hiszpanii), ale nawet w przypadku problemów z dostawami z powodu pandemii firma W czwartym kwartale 2020 roku sprzedano 4,5 miliona sztuk, Jak pokazują wyniki Sony za trzeci kwartał.

Firma podała również, że w trzecim kwartale 2020 roku rozprowadziła 103,7 miliona gier na oba urządzenia, czyli 18,7 miliona tytułów.

z drugiej strony, W omawianym kwartale pobrania gier wideo stanowiły 53%. Usługa PlayStation Plus osiągnęła 47,4 miliona subskrybentów.

Źródło: Business Insider.

You May Also Like

About the Author: Vania Walton

"Freelance twitter buff. Typowy adwokat kawy. Czytelnik. Subtelnie czarujący przedsiębiorca. Student. Introwertyk. Zombie maniakiem."

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *