Sony planuje wydać ponad 18 390 milionów dolarów na strategiczne inwestycje w ciągu najbliższych trzech lat, koncentrując się na rozszerzeniu swoich usług subskrypcyjnych.
W samym środku globalnej pandemii COVID-19 okazuje się, że japoński gigant Sony podjął decyzję, aby w ciągu najbliższych trzech lat postawić w 100% na swój biznes rozrywkowy.
Dla analityków może to oznaczać koniec pewnej epoki, ale przyszłość Sony Wydaje się, że ma to związek z usługami subskrypcji rozrywki i gier.
Jak się okazało, japońska firma planuje zająć Ponad 18,390 mln USD w ciągu najbliższych trzech lat W strategicznych inwestycjach, zwłaszcza z naciskiem na rozszerzenie usług abonamentowych na gry i rozrywkę.
Największym problemem, przed którym stoi Sony, jest globalny niedobór PlayStation 5.
Ale także, jak donosi CNBC, Sony Przyspieszy inwestycje w usługi mobilne i internetowe, mając jasny cel, jakim jest zwiększenie liczby konsumentów bezpośrednio podłączonych do jej usług do miliarda osób z obecnych 160 milionów.
Japońska firma koncentruje się głównie na elektronice użytkowej i coraz bardziej koncentruje się na filmach, grach i innych treściach, które sprzedaje na platformach takich jak Play Station.
Jednak największym problemem, z którym boryka się obecnie firma, jest Globalny niedobór PlayStation 5 To sprawia, że posiadanie takiej gry przez wszystkie zainteresowane strony jest wręcz skomplikowane, a tym samym nie może promować usług pobierania i subskrypcji gier online.
Jednak w minionym roku podatkowym japońska firma odnotowała łączną sprzedaż 7,8 miliona sprzedanych egzemplarzy Zmierza w kierunku nowego sukcesu.
Netflix waha się
To, co zaczęło się jako plotka, staje się rzeczywistością: Sony Wydanie PS Plus Video Pass, Serwis filmów i seriali konkursowych Netflix I inne systemy nadawcze.
PS Plus Video Pass Jest już dostępny w Polsce, gdzie Sony planuje testować usługę przez rok. Będzie obowiązywać do 22 kwietnia 2022 r.
Platforma będzie zawierała filmy i seriale wyprodukowane przez Zdjęcia Sony. W pierwszej kolejności usługa będzie dostępna wyłącznie dla użytkowników, którzy ją wykupią PlayStation Plus.
Ideą Sony w pierwszym roku było zbieranie informacji o zachowaniu użytkowników na platformie i ich konsumpcji. Celem jest zapewnienie możliwie najbardziej spersonalizowanej usługi.
Globalny sukces
Podobnie PS Store Nie będzie sprzedawać żadnych innych filmów z sierpnia. Chodzi o to, aby użytkownicy dołączali do tej nowej platformy, gdy jest ona dostępna dla wszystkich.
Nareszcie firma technologiczna Sony Mamy wspólną sprzedaż PlayStation 5 (PS5Tak było w czwartym kwartale 2020 roku, kiedy trafił do sprzedaży: 4,5 mln sztuk na całym świecie, o czym świadczą wyniki finansowe.
Zbliżające się pojawienie się PS5 zmniejszyło sprzedaż jego poprzednika, PS4, w 2020 roku. W ostatnim kwartale roku sprzedano 1,4 miliona sztuk tej konsoli, czyli 4,8 miliona sztuk w okresie od kwietnia do grudnia.
PS5 wystartowało 12 listopada (19 listopada w Hiszpanii), ale nawet w przypadku problemów z dostawami z powodu pandemii firma W czwartym kwartale 2020 roku sprzedano 4,5 miliona sztuk, Jak pokazują wyniki Sony za trzeci kwartał.
Firma podała również, że w trzecim kwartale 2020 roku rozprowadziła 103,7 miliona gier na oba urządzenia, czyli 18,7 miliona tytułów.
z drugiej strony, W omawianym kwartale pobrania gier wideo stanowiły 53%. Usługa PlayStation Plus osiągnęła 47,4 miliona subskrybentów.
Źródło: Business Insider.
„Niezależny przedsiębiorca. Komunikator. Gracz. Odkrywca. Praktyk popkultury.”