Telepizza osiągnęła porozumienie z AmRest, spółką-matką La Tagliatella, która przygotowuje się do debiutu na hiszpańskiej giełdzie, w sprawie sprzedaży w Polsce swojego biznesu, w tym 107 sklepów – 36 własnych i 71 franczyzobiorców – za szacunkową wartość 8 milionów euro „w scenariuszu bez gotówki i długów, który zostanie potwierdzony w ostatecznym terminie”.
W piśmie do Krajowej Komisji Rynku Papierów Wartościowych (CNMV) Telepizza wyjaśniła, że operacja jest „pod warunkiem uzyskania zezwolenia na konkurowanie w Polsce”. Podkreślił, że proces ten stanowi „szansę rozwoju zarówno dla franczyzobiorców Telepizzy, jak i ich pracowników w Polsce.
„Zawsze braliśmy pod uwagę interesy naszych franczyzobiorców i pracowników w Polsce, przed którymi niewątpliwie stoi droga pełna wielkich możliwości i nowych wyzwań. Telepizza pragnie im życzyć wszystkiego najlepszego i docenić ich ogromny wkład przez te wszystkie lata, ” powiedział Pablo Juantegui, prezes i dyrektor generalny Telepizzy. Według firmy transakcja ta „wpisuje się w mapę drogową, która została ustalona po podpisaniu strategicznego sojuszu pomiędzy Telepizzą a Pizza Hut”.
Program pięciodniowy
Najważniejsze cytaty ekonomiczne dnia, wraz z kluczami i kontekstem pozwalającym zrozumieć ich zakres
„Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia.”