Ludzie mieszkający w Federacji Amerykańskiej są zainteresowani tym, co ma do zaoferowania Tijuana i region
TIJUANA – Oferta turystyczna Tijuany i Baja California będzie ogólnie promowana w miastach USA poprzez sojusz sektorów szkoleń, nieruchomości i zdrowia.
Przewodniczący Komitetu Turystyki Konwencji w Tijuanie, Carlos Cruz Archondia, podkreślił znaczenie współpracy w promowaniu naszego celu podróży w miastach Stanów Zjednoczonych, gdzie są obywatele zainteresowani poznaniem wszystkiego, co mają do zaoferowania.
Powiedział, że Tijuana i Baja California są gotowe na przyjęcie gości i turystów, zwłaszcza że jesteśmy pierwszym stanem, który szczepi mieszkańców powyżej 18 roku życia, oprócz serwerów turystycznych wdrażających ważne protokoły zdrowotne, zapewniając w ten sposób bezpieczne doświadczenia dla swoich użytkowników.
Carla Silva, szef Monarch Strategic Alliances, stwierdziła, że konieczne jest nawiązanie sojuszy z przedstawicielami tych regionów, aby móc wspierać ich na różnych platformach, aby mogli łączyć się z ich ogólnymi interesami w sąsiednim kraju Bliski Wschód. północ.
Zauważył, że jedną z tych platform jest Hollywood Weekly, która jest dystrybuowana w 260 miastach w Stanach Zjednoczonych i innych regionach świata, takich jak Włochy, Singapur, Polska, Hiszpania, Niemcy, Szwajcaria, Brazylia, Islandia i Grecja. Bliski Wschód i Indie wkrótce planują sprowadzić go do Meksyku.
Ten magazyn jest dystrybuowany w interesujących miejscach, takich jak hotele, lotniska, a nawet supermarkety w niektórych dużych miastach w Dubaju, Azji i Ameryce Południowej.
Poinformował, że ludzie mieszkający w Federacji USA są bardzo zainteresowani tym, co Tijuana i cały region ma do zaoferowania w zakresie turystyki, zdrowia, rozrywki i sektora nieruchomości.
W odniesieniu do branży rozrywkowej zaznaczył, że w Baja California są miejsca do nagrywania różnych rodzajów produkcji, świadczenia najwyższej klasy usług medycznych, a także różnorodne lokale w regionie nadmorskim, idealne na emeryturę lub drugi dom dla mieszkańców. . Osoby mieszkające w USA, ponieważ stawki, z którymi mają do czynienia, są naprawdę konkurencyjne.
„Chcemy zacząć rozwijać te strategiczne sojusze z przedstawicielami tych sektorów, aby zobaczyć, jak pracujemy na giełdzie, która pozwala nam wspierać się nawzajem” – powiedział.
Inne sposoby to niektóre z organizowanych przez nich wydarzeń, takich jak festiwal muzyczny, Święto Pracy na Uniwersytecie w Los Angeles i festiwal filmowy w studiach Warner Brothers.
Jedną z głównych zasad przewodnich jest promocja branży szkoleniowej, dlatego na jedno ze swoich wydarzeń związanych z działalnością filmową zaprosili organizatorów Międzynarodowego Festiwalu Filmowego Baja California.
Nelly Castaneda, dyrektor tego festiwalu w Tijuanie, podkreśliła znaczenie tych sojuszy w promowaniu wszystkiego, co to miasto ma do zaoferowania w zakresie kina, turystyki, kultury, rozrywki, gastronomii i innych działań.
Stwierdził, że od 15 do 20 lipca piąta edycja tego festiwalu odbędzie się online i osobiście i odbędzie się w pierwszych tygodniach lipca w obiektach Tijuana Cultural Center.
„Wrócimy z entuzjazmem, tęskniliśmy już za wszystkimi filmowcami i wszystkimi, którzy poświęcają się tematowi rozrywki, w tym roku skomplikowała nas pandemia, ale wszyscy przygotowują się, aby móc spotkać się na spotkaniu przyjaciółmi i pracuj dalej, aż więcej produktów pojawi się w Baja California”.
„Niezależny przedsiębiorca. Komunikator. Gracz. Odkrywca. Praktyk popkultury.”