Działalność Telepizzy w Polsce obejmuje 107 sklepów – 36 własnych i 71 franczyzowych. Według Telepizzy proces ten jest „uwarunkowany posiadaniem licencji na konkurowanie w Polsce”.
Telepizza osiągnęła porozumienie z AmRest Holdings w sprawie sprzedaży swojego polskiego biznesu, obejmującego 107 sklepów – 36 własnych i 71 franczyzowych – o szacunkowej wartości operacyjnej wynoszącej 8 milionów euro „w scenariuszu bez środków pieniężnych i bez zadłużenia”. To zostanie potwierdzone Według ostatecznej daty.”
W piśmie do Krajowej Komisji Rynku Papierów Wartościowych (CNMV) Telepizza wyjaśniła, że operacja jest „pod warunkiem uzyskania zezwolenia Konkurencja w Polsce. Podkreślił, że proces ten stanowi „szansę rozwoju zarówno dla franczyzobiorców Telepizzy, jak i ich pracowników w Polsce.
„Zawsze braliśmy pod uwagę interesy naszych franczyzobiorców i pracowników w Polsce, przed którymi niewątpliwie stoi pełna wyzwań droga. Duże możliwości i nowe wyzwania. „Chcemy życzyć im wszystkiego najlepszego i docenić ich ogromny wkład w rozwój grupy przez te lata” – powiedział Pablo Juantegui, prezes i dyrektor generalny Telepizzy. Według firmy transakcja ta „wpisuje się w plan działania, który został ustalony po podpisaniu strategicznego sojuszu pomiędzy Telepizzą a Pizza Hut”.
Wzmocnienie pozycji AmRest
Ze swojej strony AmRest wskazał w oświadczeniu, że umowa „przyczyni się do wzmocnienia” swojej pozycji jako „operatora w branży pizzy i deserów”. Dostawa do domu w Europie.
„Obecnie, wraz z głównymi prawami franczyzowymi marki Pizza Hut, jest ona dobrze przygotowana do rozwoju biznesu Pizza Hut poprzez… Posiadane restauracje Oraz franczyzobiorcy we Francji, Niemczech, Rosji i Europie Środkowej.
Monica Cheese, prezes Pizza Hut AmRest, zauważyła, że przejęcie stawia ją we właściwym miejscu „Jako lider w tej branży Usługa dostawy pizzy w Polsce, która w ostatnich latach odnotowała ogromny rozwój.
„Chcielibyśmy serdecznie powitać naszą rodzinę, wszystkich pracowników i Franczyzobiorcy Telepizzy w Polsce. „Nie możemy się doczekać wspólnej pracy nad stworzeniem wyjątkowej oferty dla klientów poprzez połączenie wysokiej jakości produktów z doskonałą obsługą dostawy” – powiedział Chase.
„Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia.”