Treści markowe to silna strategia w czasach COVID-19

Tegucigalpa, Honduras. –Siła opowiadania historii i narracja, która łączy marki z odbiorcami, jest jednym z narzędzi najczęściej używanych przez firmy i organizacje duże i małe w Stanach Zjednoczonych.

Poinformowało o tym Międzynarodowe Stowarzyszenie Mediów (Al-Inma), które opublikowało raport: „Dlaczego treści związane z marką pasują do tego momentu reklamowego”.

Zgodnie z dokumentem treści związane z marką to silna strategia rynkowa, na którą szczególnie wpływa obecnie covid-19 i oczywiście dla konsumentów zainteresowanych wirusowymi i rozrywkowymi filmami wideo.

Raport powstał na podstawie ankiety przeprowadzonej wśród 40 różnych organizacji informacyjnych w Stanach Zjednoczonych, które zauważyły ​​zwiększony popyt na treści opatrzone marką i osiągnęły znaczące cele dla swoich klientów.

Jego autorzy analizują, w jaki sposób firmy medialne wykorzystują wartość opowiadania historii, budują świadomość i zwiększają lojalność wobec marki, wykorzystują wpływowe osoby i media społecznościowe oraz tworzą taktyki transformacji poprzez pomiar sukcesu.

Badania i studia przypadków w raporcie pokazują, w jaki sposób treści marki budują zaufanie i relacje między wydawcami mediów, reklamodawcami i odbiorcami podczas pracy z autentycznym głosem na wielu platformach i wspartym danymi.

Earl J Wilkinson, dyrektor generalny i dyrektor generalny, rozwój„W raporcie zebrano ważne badania przeprowadzone w Stanach Zjednoczonych i najlepsze praktyki międzynarodowe, aby pokazać, gdzie treść związana z marką wpisuje się w mozaikę modelu biznesowego, który kształtuje się dla firm medialnych” – powiedział.

Autorzy Michelle Velma, wiceprezes Southern California News Group i Julia Campbell, dyrektor ds. Treści markowych w Local Media Association, podają kontekst do wyników badań projektu Branded Content, a redaktorka Inmy, Paula Phelps, dodała kilka brazylijskich historii sukcesu do dokument. Indie, Australia i Polska.

W Hondurasie współpracuje z Opsa Group Formaty reklamowe Innowacyjne i skuteczne, takie jak treści związane z marką i reklamy lokalne w ramach usług świadczonych klientom oraz za pośrednictwem cyfrowych witryn informacyjnych, które mają największą liczbę odbiorców pod względem wyświetleń i lektur oraz największą liczbę obserwujących w ich sieciach społecznościowych.

Aby uzyskać więcej informacji, zadzwoń www.godigitallaagencia.comMożesz rozmawiać na WhatsApp https://bit.ly/2wMyOiC Lub zadzwoń pod numer +504 9455-8272

Jeśli wolisz pisać, zrób to pod adresem [email protected] lub [email protected]

You May Also Like

About the Author: Vania Walton

"Freelance twitter buff. Typowy adwokat kawy. Czytelnik. Subtelnie czarujący przedsiębiorca. Student. Introwertyk. Zombie maniakiem."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *