Turespaña uruchamia kampanię Zasługujesz na Hiszpanię w Wielkiej Brytanii

Zbiegając się z „Dniem Wolności” w Anglii, w ten poniedziałek 19 lipca, kiedy wszystkie ograniczenia narzucone przez pandemię skończą się, a osoby zaszczepiające obie dawki mogą podróżować do krajów bursztynu, takich jak Hiszpania, bez konieczności poddawania się kwarantannie po powrocie, Turespaña rozpoczęła kampanię w Wielkiej Brytanii Zasługujesz na Hiszpanię. 12 maja ta kampania została zaprezentowana w Hiszpanii, która ma na celu odniesienie się do silnego trendu w turystyce krajowej, odkrytego na naszych rynkach pierwotnych i wtórnych. Źródło: Wielka Brytania, Francja, Niemcy, Włochy, Belgia, Szwecja, Holandia i Polska. Kampania o wartości 8 milionów euro jest w większości cyfrowa, chociaż na niektórych rynkach zostanie wzmocniona dzięki reklamie drukowanej i zewnętrznej. Od poniedziałku filmy z kampanii można oglądać w Plaza de Piccadilly Circus, Londyn.

Tutaj znajdziesz więcej informacji o kampanii Zasługujesz na HiszpanięO celach, grupie docelowej, rynkach i produktach turystycznych, a także wszystkich filmach składających się na tę akcję promocyjną:

Kto zasługuje na Hiszpanię? Wszystkie informacje o kampanii Zasługujesz na Hiszpanię .

Start kampanii w poniedziałek został wybrany przez Turespaña na swoim koncie na Twitterze:

Hiszpańska dziennikarka Ainhua Paredes poinformowała na swoim osobistym koncie na Twitterze o rozpoczęciu kampanii, z filmami wyświetlanymi w londyńskim Piccadilly Circus:

Od poniedziałku Anglicy, którzy otrzymali dwie dawki szczepionki, mogą podróżować do bursztynowych miejsc, wiedząc o tym po powrocie Nie muszą iść na kwarantannę, i na takich samych warunkach, jak gdyby podróżowali do miejsc zielonych na angielskie światła drogowe.

Ta zmiana standardów przez rząd brytyjski, złagodzenie warunków podróży do miejsc docelowych w bursztynie, łagodzi odwołania spowodowane zmianą Balearów z zielonego na bursztynowy w ostatnim dostosowaniu sygnalizacji świetlnej w zeszłym tygodniu.

Zarówno „Dzień Wolności”, jak i kampania Turespaña zbiegły się z falą upałów w Wielkiej Brytanii, która podniosła temperatury w kraju do ponad 30°C i która trwa w tym tygodniu, jak wyjaśniliśmy w Summer Come The Kingdom: Good Weather + Traffic Light = Staycation .

Promuj Hiszpanię w sercu Londynu.

You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

„Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *