Konsultanci Target Marketing z sukcesem zorganizowali 7. edycję Golf Travel Exchange 2021 na Dominikanie, która odbyła się w Hotel Secrets Cap Cana, z udziałem delegatów z różnych krajów i osób zaangażowanych w tę dziedzinę.
W swoim powitalnym przemówieniu prezes firmy organizującej Teddy de Lara powiedział, że Dominikana ma doskonałą infrastrukturę hotelową, niezrównane pola, bardzo dobrą pogodę przez cały rok oraz niezrównaną gościnność oferowaną przez Dominikanów, co czyni ją idealnym miejscem. ustawienie dla sportu.
Program siódmej edycji DR Golf Travel Exchange 2021 obejmował specjalistyczne seminaria, turniej golfowy w Punta Espada Golf Club oraz spotkanie biznesowe, w którym uczestniczyli dominikańscy właściciele hoteli, zarządcy pól golfowych oraz lokalni i zagraniczni touroperatorzy.
W wydarzeniu wzięli udział delegaci z krajów tak różnych, jak Stany Zjednoczone, Wenezuela, Panama, Portoryko, Kolumbia, Polska, Niemcy, Kanada, Meksyk, Hiszpania i Czechy, co ma na celu ugruntowanie pozycji kraju jako idealnego miejsca dla przemysł golfowy.
Obecny był Luis Nunez, Regionalny Dyrektor Handlowy Grupy AMR na Dominikanę i Portoryko, który kilka razy powitał, a także obecni byli touroperatorzy, zarządcy pól golfowych, międzynarodowe media, prasa krajowa i przedstawiciele stowarzyszeń turystycznych i prywatne stowarzyszenia. Goście.
„Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia.”