UNTREF MEDIA dąży do wzmocnienia swojej strategii wobec rynku międzynarodowego

UNTREF MEDIA dąży do wzmocnienia swojej strategii wobec rynku międzynarodowego

W tym celu zapowiedział utworzenie Rodrigo Cantisano Jako część międzynarodowego zespołu ds. treści i biznesu potwierdziła swoją obecność na nadchodzących rynkach, które reguluje RX France, MIPCOM i MIPCancun 2023.

Federico Concelleri, „Wzmacniamy zespół, aby dotrzeć na rynki zagraniczne, ponieważ wiemy, że nasze produkty spełniają wymagania świata” – powiedział dyrektor generalny firmy zajmującej się produkcją treści audiowizualnych i cyfrowych, stowarzyszonej z Narodowym Uniwersytetem Tres de Febrero. Opowiadamy historie, które poruszają serca widzów i generują wiedzę, czego dowodem są tytuły, które trafiły na rynki takie jak USA, Urugwaj, Nowa Zelandia, Bliski Wschód, Europa i inne regiony. Posiadamy doświadczenie i zasoby niezbędne do realizacji wyróżniających się projektów.

„Uczelnia ma potencjał, aby stać się wielkim sojusznikiem branży. Jesteśmy potęgą wiedzy, a jednocześnie prawdziwą fabryką nowych trendów w rozrywce. Możliwości techniczne i wdrożeniowe MEDIA UNTREF „Dzięki temu jesteśmy wyjątkowym partnerem w każdym projekcie” – powiedział dyrektor generalny.

Dla tej części Rodrigo Cantisano Podkreśl to UNTREF Media „to organizacja, która łączy w sobie idealną równowagę pomiędzy bogatym doświadczeniem w tworzeniu wysokiej jakości treści i jasną wizją przyszłości”.

„Dołączenie do zespołu i tworzenie połączeń, które pokazują, na czym stoi marka, to przyjemność UNTREF „Dzięki innowacyjnym i odpowiednim projektom dla odbiorców na całym świecie może osiągnąć poziom międzynarodowy” – dodał dyrektor generalny.

Cantisano Dołączył do firmy produkcyjnej po pracy na stanowisku koordynatora ds. treści w Ameryce Łacińskiej ScreenHistoria telewizji (Wielka Brytania) oraz współzałożyciel i producent wykonawczy agencji contentowej Ucopia Media (Argentyna), gdzie osiągnął strategiczne porozumienia m.in. z firmami z USA, Meksyku, Hiszpanii, Polski i Korei.

W związku z udziałem w wystawach międzynarodowych produkt przygotowuje się do wyjazdu na kolejną edycję MIPCOM 2023 i MIP CancunMa na celu wyszukiwanie partnerów na strategicznych rynkach i dostarczanie listy finalnych treści i projektów w trakcie opracowywania.

Wśród nich wyróżniają się takie tytuły jak thrillery”Operator” I „jutro”, Seria dokumentalnaMigranci klimatyczni „w pięści”„(kwadrat) i”„Donkiszot” (Piłka nożna) oraz pełnometrażowy film komediowy „Kiedy świnia atakuje Wśród wielu innych.

L.C.

You May Also Like

About the Author: Vania Walton

"Niezależny przedsiębiorca. Komunikator. Gracz. Odkrywca. Praktyk popkultury."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *