Ta nowa usługa przesyłania strumieniowego zostanie uruchomiona od 2022 r. na ponad 20 wybranych rynkach europejskich, w tym w Hiszpanii.
ViacomCBS i Comcast uruchomiły nową usługę przesyłania strumieniowego SkyShowtime.
Comcast i ViacomCBS ogłosiły porozumienie w sprawie uruchomienia nowej usługi SkyShowtime Subscription Video Service (SVOD) w ponad 20 europejskich regionach obejmujących 90 milionów gospodarstw domowych. Ta usługa przesyłania strumieniowego łączy dziesięciolecia doświadczeń bezpośrednich konsumentów i najlepszą rozrywkę z filmami i oryginalnymi serialami z portfolio marek NBCUniversal, Sky i ViacomCBS, takich jak SHOWTIME, Nickelodeon, Paramount Pictures, Paramount + Originals, Sky Studios, Universal Pictures i Paw. Szeroka oferta usługi obejmuje wszystkie gatunki i odbiorców, w tym scenariusze dramatów, treści dla dzieci i rodzin, popularne franczyzy, premiery filmowe, programy lokalne, filmy dokumentalne/rzeczowe i wiele innych. Zaplanowana na 2022 r., z zastrzeżeniem zatwierdzenia przez organy regulacyjne, nowa usługa SVOD będzie dostępna dla konsumentów w: Albanii, Andorze, Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Danii, Słowacji, Słowenii, Hiszpanii, Finlandii, Węgrzech, Kosowie, Macedonii Północnej , Czarnogóra, Norwegia, Holandia, Polska, Portugalia, Czechy, Rumunia, Serbia i Szwecja.
Raffaele Annecchino, prezes i dyrektor generalny ViacomCBS Networks International, skomentował, że wraz z uruchomieniem SkyShowtime jesteśmy dobrze przygotowani do korzystania z naszego globalnego silnika treści do tworzenia wciągającego pokazu strumieniowego, szybko i na dużą skalę, z inteligentnymi inwestycjami strategicznymi w fazach. Ponadto, jako uzupełnienie naszego niedawno ogłoszonego partnerstwa ze Sky w Wielkiej Brytanii, Włoszech i Niemczech dla Paramount+, SkyShowtime stanowi doskonałą okazję do przyspieszenia naszej ekspansji rynkowej i zbudowania pozycji lidera w SVOD w Europie. Ze swojej strony Dana Strong, dyrektor generalny Sky Group, zauważył, że nasza nowa usługa przesyłania strumieniowego łączy to, co najlepsze w Stanach Zjednoczonych i Europie ze znanymi markami i światowej klasy rozrywką dla milionów konsumentów na ponad 20 nowych rynkach w Europie. Stowarzyszenie będzie zorganizowane jako wspólny projekt, z tą samą inwestycją i wspólną kontrolą przez ViacomCBS i Comcast.
„Niezależny przedsiębiorca. Komunikator. Gracz. Odkrywca. Praktyk popkultury.”