W celu promowania zrównoważonego rozwoju i wyróżniania małych i średnich producentów w kraju, kolumbijskie siły powietrzne wzięły udział w pierwszym okrągłym stole i targach biznesowych dla przedsiębiorców lokalnych, które odbyły się w Plaza San Francisco de Cali.
Ta wystawa przedsiębiorczości ma na celu promowanie inicjatyw i modeli biznesowych producentów, poprawę jakości życia społeczności, będąc okazją do zaprezentowania się sektorowi publicznemu i biznesowemu, umożliwiając im przyczynienie się do rozwoju ich projektów.
Było to możliwe dzięki kolumbijskim siłom powietrznym, Asocaña, armii narodowej, kolumbijskiej marynarce wojennej, rządowi Valle del Cauca, Agencji Rozwoju Obszarów Wiejskich, Kolumbijskiemu Instytutowi Opieki Rodzinnej – ICBF i Fundacji Uniwersytetu Taler Cinco. To wydarzenie branżowe zorganizowano w poszukiwaniu przestrzeni, w których można byłoby skorzystać z tych inicjatyw dla setek rodzin, ponieważ obecne były także ambasady Wielkiej Brytanii, Belgii i Polski.
W tym Okrągłym Stole Biznesowym wyróżnia się ASOPIHUA, Stowarzyszenie Producentów Rolnych i Rybackich z Huasano w Valle, projekt produkcyjny wspierany przez Dowództwo Walki Powietrznej nr 7-CACOM7 od 2018 r., które wraz z 200 innymi producentami z Valle del Cauca , Cauca, Risaralda i Putumayo Z demonstracjami w sektorach produkcji, gastronomii, rolnictwa, turystyki, rolnictwa i rzemiosła, Przynieś próbkę swoich produktów i usług odwiedzającym.
W rezultacie zawarto 36 umów handlowych o potencjalnym biznesie o wartości 438 mln peso, produkującym takie produkty jak pomidory, słodka papryka, jajka, cytryny, ananasy, banany, rękodzieło, hodowla ryb, pszczelarstwo, wino, kawa, czekolada, jogurt i przekąski . , między innymi.
Jej kolumbijskie siły powietrzne będą w dalszym ciągu przyczyniać się do postępu ludności południowo-zachodniej części kraju, będąc rzecznikiem tych innowacyjnych strategii, wraz z sektorem publicznym i prywatnym, aby opracować jasne scenariusze, które umożliwią promowanie nowych wiodących przedsiębiorstw.
„Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia.”