WarnerMedia przedstawia zespół EMEA Kids
WarnerMedia z siedzibą w USA przedstawił swój główny zespół dla EMEA Kids Division, który pracuje nad programami dla dzieci z Cartoon Network, Boomerang, Boing, Cartoonito i HBO Max.
Vanessa Brockman, Head of Children in Europe, Middle East and Africa w WarnerMedia, wyznaczyła Sarah Vail do kierowania oryginalną produkcją, z Markiem Goodchildem odpowiedzialnym za treści cyfrowe, Sean Henry objął nowe stanowisko jako Head of Content and Acquisition Strategy oraz Angrad Llewellen , który tak pozostał. Dyrektor ds. Standardów i Praktyk Redakcyjnych.
W międzyczasie Anna Gonzalez zostanie szefem kanałów dziecięcych na Półwysep Iberyjski i we Włoszech, a Sean Gorman przedłuży swój mandat i zostanie szefem kanałów dziecięcych w Wielkiej Brytanii i Irlandii, regionie nordyckim, na Bliskim Wschodzie, w Afryce Północnej, Afganistanie i Pakistan.
Nowy zespół zarządzający będzie ściśle współpracował z globalną grupą dzieci, nastolatków i klasyków kierowaną przez Toma Achima. Będą również współpracować z zespołami podległymi Johannesowi Larcherowi, dyrektorowi HBO Max International i Christinie Solebak, dyrektorowi HBO Max EMEA, aby opracować programy dla dzieci i rodziny dla HBO Max, zanim pojawi się on w niektórych częściach Europy. Tutaj pod koniec roku.
„To niesamowita grupa liderów, którzy pomogą zapewnić trwały sukces naszego obecnego portfolio i ukształtują silną ofertę HBO Max Kids and Family dla regionu EMEA” – powiedział Brockman. „Jego pasja do wysokiej jakości treści dla dzieci i dogłębne zrozumienie gwałtownej dynamiki naszych programów dla dzieci pomoże naszym firmom w regionie EMEA urosnąć w siłę w bardzo ekscytującym okresie dla WarnerMedia jako całości”.
Netflix Adquiere „Rainbow Rangers”
Netflix nakręcił pierwszy sezon serialu animowanego Genius Brands International z siedzibą w USA Rangers Rangers, Dzięki urządzeniu nadawczemu do uruchomienia programu w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Australii, Nowej Zelandii i na Bliskim Wschodzie w lipcu.
Genius Brands zamknęło również oferty na sezon 1 i 2 dla Amazon Prime Video, TVNZ w Nowej Zelandii i Nogi w Izraelu w ramach wielu ofert.
Prodco dało również zielone światło dla trzeciego sezonu serialu, dodając dodatkowych partnerów do transmisji strumieniowej, w tym własny kanał Kartoon! W USA i Kanadzie Treehouse by Corus Entertainment w Kanadzie, Televisa i BLIM TV w Meksyku, Cartoonito we Włoszech, NineNetwork w Australii, CCTV i iQiyi w Chinach, Nickelodeon i NOGGIN w Ameryce Łacińskiej, TV2 na Węgrzech, Mini Mini w Polsce, Kanał Panda w Portugalii, Discovery Kids na Bliskim Wschodzie, MediaCorp w Singapurze, Great TV w Malezji i Peekaboo w Serbii i Czarnogórze, Macedonii, Słowenii, Chorwacji oraz Bośni i Hercegowinie.
„Fakt, że serial jest poszukiwany przez prominentnych nadawców na całym świecie, w tym Netflix, podkreśla jego ogromną atrakcyjność” – powiedział Andy Hayward, dyrektor generalny Genius Brands.
DinoCity jest sprzedawany w Europie, na Bałkanach iw regionie MENA
Piwi + we Francji i MBC na Bliskim Wschodzie i w Afryce Północnej należą do tych, które akceptują prawa do ocen przedszkolnych w płatnej telewizji Dino CityPo uzgodnieniu z dystrybutorem APC Kids.
Programy animacyjne Riki Group i Animax Production również sprzedawały bezpłatne prawa do transmisji telewizyjnych ERT w Grecji i Ketnet we flamandzkiej Belgii, podczas gdy Menart na Bałkanach nabył wyłączne prawa do bezpłatnej telewizji i prawa wyłączne inne niż SVOD.
Lionel Marty, dyrektor generalny APC Kids, powiedział: „Z Dino City Zaczął rozprzestrzeniać się w całej Europie i już spotyka się z pozytywnymi reakcjami opinii publicznejI Cieszymy się, że możemy kontynuować międzynarodową podróż wystawy i witamy na pokładzie nowych partnerów ”.
„Niezależny przedsiębiorca. Komunikator. Gracz. Odkrywca. Praktyk popkultury.”