Witailer: 4 klucze do stawienia czoła Prime Day i zwiększenia sprzedaży na Amazon

Jak co roku, 12 i 13 lipca odbędzie się w dniu Dzisiejszy szczyt, jedno z najważniejszych wydarzeń w świecie Amazona. dedykowana członkom Amazon Primeaby stać się stale rosnącym zjawiskiem masowym, jak pokazują dane: Wzrosła z 7,1 miliarda dolarów w 2019 roku do ponad 11 dolarów w 2021 roku.

The Dzisiejszy szczyt Urodzony 15 lipca 2015 r. w celu całodobowego świętowania 20-lecia firmy i obecności w 9 krajach. W 2022 roku wydarzenie odbędzie się na całym świecie, w tym po raz pierwszy w historii firmy w Polsce i Szwecji. Tym samym Amazon dąży nie tylko do zwiększenia wolumenu sprzedaży „Rynek”, ale także do przyciągnięcia nowych subskrybentów do trybu Prime.

Według danych 50% użytkowników Amazona dowiaduje się o nowych markach podczas Prime Day, a 69% pyta o historię marek. za to wszystko Alessandro Sgobaszef zespołu ds. strategii klienta w Witailer, agencji cyfrowej zajmującej się doradztwem, technologią i rozwiązaniami dla wywiad biznesowy W przypadku rozwoju marki na Amazon wyjaśnia cztery klucze, dzięki którym marki mogą jak najlepiej wykorzystać to wydarzenie, zwiększyć sprzedaż i dotrzeć do nowych klientów.

1.- Klucz do sukcesu: kontrola zapasów

Podczas obchodów Amazon Prime Day znacząco wzrasta zapotrzebowanie na produkty na „rynku”. Alessandro Sgoba, z zespołu Witailer, przypomina, że ​​„ważne jest ścisłe monitorowanie stanu zapasów i przygotowywanie składu z kilkutygodniowym wyprzedzeniem”. Pomoże to markom nie tylko poradzić sobie z tą datą, ale obejmie również tygodnie po wydarzeniu bez utraty ciągłości.

2.- Aby zwiększyć zróżnicowanie: strategia cenowa

Witailer zapewnia, że ​​stosunek jakości do ceny, wraz z ocenami użytkowników, stanowi idealne równanie, aby przeciwdziałać kontekstowi nasycenia konkurencji i zróżnicowania produktów w tym dniu. W tym sensie ważne jest podkreślenie potrzeby znalezienia najbardziej odpowiedniego narzędzia promocyjnego: oferty oświetleniowej, oferty dnia lub najlepszej oferty. Jeśli jednak nic jeszcze nie zaplanowałeś, Witailer zaleca aktywację kuponów, ponieważ tylko one można aktywować nawet z datą.

3.- Bądź na bieżąco z reklamami online

Kampanie w sieci wyszukiwania i Pokazać Powinna zostać uruchomiona na Amazonie z co najmniej dwutygodniowym wyprzedzeniem. Alessandro Sgoba podkreśla, że ​​„ta praktyka pozwala nam zbierać przydatne informacje o takich aspektach, jak słowa kluczowe, odbiorcy, formaty i miejsca docelowe, które są najskuteczniejsze w przypadku reklam, poprawiając wydajność i wyniki inwestycyjne podczas obchodów dnia szczytu”. Ponieważ klienci inicjują wyszukiwania z wyprzedzeniem, przewidywanie uniemożliwi konkurencji zajmowanie strategicznych pozycji.

4.- Poprawa treści: List motywacyjny

Posiadanie ulepszonego katalogu będzie miało pozytywny wpływ na sprzedaż, zarówno w krótkim, jak i długim okresie. Sgobba, kierownik zespołu ds. strategii klienta w firmie Witailer, podkreśla znaczenie przeglądania nagłówków, etykiet, opisów i obrazów oraz rozwiązywania wszystkich potencjalnych wątpliwości, które mogą pojawić się w recenzjach lub sekcji pytań i odpowiedzi na stronie. Eksperci Witailer pamiętają również, jak ważny jest sklep firmowy, aby zapewnić maksymalną przejrzystość oferowanych produktów; Chociaż należy pamiętać, że Amazon może potrwać kilka dni, aby opublikować Twój sklep, dlatego zalecają wykonanie tej pracy z tygodniowym wyprzedzeniem.

„Prime Day to jedno ze standardowych wydarzeń na platformie e-commerce, które daje markom nieskończone możliwości rozwoju w biznesie, stawania się widocznymi i przyciągania nowych klientów. W Witailer posiadamy wiedzę i narzędzia, aby towarzyszyć markom w całym procesie, aktywować niezbędnej dźwigni, zoptymalizuj swoje strategie i uzyskaj jak najwięcej ze swojego kanału biznesowego i w tej chwili” – wyjaśnia. Ignacy HurtadoDyrektor Generalny Witailer w Hiszpanii.

Będziemy nadal się komunikować…

You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

"Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.