Wybierz jeden i zobacz jego zawartość na wielu ekranach

Mariana Fernandez, dyrektor generalna Pick One; szczegóły dla tvnews Wiadomość o butikowym dystrybutorze, który właśnie dołączył do swojego reprezentatywnego portfolio udane puszki i kształty argentyńskiej Polki.

Oprócz tragicznych konsekwencji wywołanych pandemią, przekształciła ją również i otworzyła nowe możliwości w branży audiowizualnej. W tym sensie menedżerowie z wieloletnim doświadczeniem weszli na rynek z własnymi projektami.

Tak było w przypadku Mariany Fernandez, byłej kierownik sprzedaży firm takich jak Claxson i Artear z Argentyny; Rozpoczęty w 2020 roku Międzynarodowa firma dystrybucyjna: Pick One.

w rozmowie z wiadomości telewizyjne, Fernandez podzielił się wiadomościami o firmie po pierwszych dwóch latach pracy na rynku międzynarodowym.

Kiedy i jak powstał Pick One?

Jestem w branży od ponad 15 lat, pracując w Claxson, a następnie jako kierownik sprzedaży międzynarodowej w Artear. Odszedłem od przemysłu w kierunku technologii, aw pandemii zebrało się kilka aspektów, które skłoniły mnie do uruchomienia tego dystrybutora.

Przede wszystkim w ostatnich latach w produkcji działa wiele firm zajmujących się treścią i produkcją, ale niewielu dystrybutorów. Wydawało mi się, że istnieje rynek, który można jeszcze zbadać. Dzięki mojemu doświadczeniu w Artear i Claxson miałem wiedzę i kontakt z branżą i graczami. Z drugiej strony epidemia spowodowała wzrost konsumpcji treści, a ponieważ nie można było ich wyprodukować, popyt na treści w puszkach zaczął rosnąć.

Jak skompilowano portfolio treści Pick One?

W roku przed pandemią pracowałem w Argentyńskiej Międzynarodowej Agencji Handlu i Inwestycji, miałem okazję poznać kilku argentyńskich producentów. Zacząłem się z nimi kontaktować, aby sprawdzić, czy mają dystrybutorów i czy mają prawa. To samo z przyjaznymi ludźmi w Rosji, Włoszech itp. Stopniowo zacząłem przygotowywać katalog do wyświetlania w niektórych regionach. Generalnie dystrybuuję argentyńsko-kataloński w Europie, europejski w Ameryce Łacińskiej i latynosko-amerykański.

Jakie rodzaje i firmy obejmuje?

Zaczęła grać w dokumentach, serialach i animacjach od Rosji po Amerykę Łacińską. Jedną z wielkich treści, które osiągnąłem, była Masza i Niedźwiedź dla Ameryki Łacińskiej i Stanów Zjednoczonych. W rzeczywistości udało nam się go sprzedać w Boliwii i Nikaragui. Prowadzimy negocjacje w Salwadorze i Brazylii. Pracuję również dla włoskiej firmy zajmującej się animacją.

Najnowszym jest cały katalog Polki, na który składają się bajki, dramaty i seriale. Robię wszelkiego rodzaju kropki i kształty. Reprezentuję również argentyńską firmę produkcyjną, która ma animację El leoncito alado i stale szukam nowych treści i słucham klientów, aby zobaczyć, czego chcą. Dobrą rzeczą jest to, że minidystrybutor zapewnia elastyczność wyszukiwania na żądanie, czego chcą stacje telewizyjne.

Kim są klienci Pick One?

Pracuj dla wszystkich okien. Z bezpłatną telewizją, płatną telewizją, OTT, a także z firmami zajmującymi się platformami edukacyjnymi, które uczą różnych języków poprzez seriale, a także firmami zajmującymi się dźwiękiem. Istnieje wiele firm opracowujących urządzenia, które muszą dostarczać dzieciom dźwięk i animację. Tak więc omawiamy również tę część.

Ile godzin treści Polki reprezentuje?

Katalog Polki zawiera ponad 5000 godzin programowania. Jest więcej. Ale to, co określiłem, to ponad 5000 godzin, zarówno sprawa, jak i formularz są dostępne. To, co działa w jednym miejscu, może nie działać w innym.

Istnieje bardzo dobra treść polki, która miała udaną duchowość w Argentynie. Dramaty nie zostały zbytnio wykorzystane, więc istnieje wiele treści, które nigdy nie zostały wprowadzone na rynek, co jest bardzo pozytywną rzeczą. Jest to pierwsze wydanie dla wielu krajów. Jest to bardzo różnorodny katalog. Są miniseriale i seriale telewizyjne. Prowadzę negocjacje z osobami z Rosji, Polski i Rumunii. Również z Hiszpanii i Włoch, które bardzo chętnie oglądają katalog.

Oprócz opcji obudowy istnieje alternatywa formatu …

Format daje możliwość stacjom telewizyjnym, które dysponują większym budżetem lub chcą zdobyć tytuły odnoszące sukcesy i zlokalizować je u swoich przedstawicieli.

To jest reprezentacja polki jakich województw?

Dotyczy Europy, Europy Wschodniej, Azji i niektórych krajów Ameryki, takich jak latynoskie Stany Zjednoczone.

W jakie przyszłe rynki będzie zaangażowany Pick One?

Mój pomysł to udział w Mipcom. Stopniowo wszystko wróci do normy, zobaczymy. Branża zastanawia się, ile jest rynków. Być może wycieczka byłaby lepsza dla odwiedzających klientów. Wydaje mi się, że na przekształcenie tematu bytu będziemy musieli jeszcze poczekać.

Branża się zmieniła, ale w tym czasie ewoluował również dystrybutor…

Staramy się znaleźć pracę. Nie klasyfikujemy się jako sprzedający po wyjęciu z pudełka. Mamy również projekty do rozwoju. Jesteśmy prawdziwą historią kryminalną, która wydarzyła się w Argentynie w 1994 roku.

Staramy się aktualizować i widzieć, dokąd zmierza biznes i staramy się za tym nadążyć, a nowe możliwości pojawiają się na różnych platformach, pojawiają się inne modele biznesowe i dobrze jest mieć towarzyszące im treści. I myślę, że to fajna rzecz: układanie puzzli, aby jak najlepiej wykorzystać swoje treści.

You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

"Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.