Wybitna obecność w infrastrukturze Ameryki Północnej

Wybitna obecność w infrastrukturze Ameryki Północnej

Bogate doświadczenie grupy w zarządzaniu infrastrukturą poprzez opracowywanie innowacyjnych, wydajnych i zrównoważonych rozwiązań rozciąga się na cały świat, od tych w Wielka Brytania, Hiszpania i Polska Dla możliwości generowania wartości na innych rynkach, takich jak Chile, Kolumbia i Peru.

w tym kontekście, FFałszywie wyróżnia się ze względu na swoją działalność w Ameryce Północnej, Gdzie działa od lat, poparta swoimi wynikami i z zakresu zrównoważonego rozwoju, będąc uwzględnioną w najbardziej prestiżowych wskaźnikach: S & PGlobal (dawny indeks zrównoważonego rozwoju Dow Jones), Dobrze (i jego hiszpańska wersja, FTSE4Good IBEX), CDP itp. Strategia zrównoważonego rozwoju 2030 została uznana przez AENOR jako pierwsza firma, która dostosowała swoją strategię zrównoważonego rozwoju do celów zrównoważonego rozwoju ONZ.

Wszystko zaczęło się w 1999 roku wraz z rozwojem Kanadyjska autostrada 407 ETR (A pięć lat później, z Chicago Skyway), początek jego konsolidacji jako jednego z największych latynoskich inwestorów w regionie (jego największy rynek pod względem wielkości przychodów).

Autostrady

Wśród najważniejszych wydarzeń tych lat wyróżnia się I66, w Waszyngtonie (Wirginia), Jedna z największych inicjatyw partnerstwa publiczno-prywatnego w Stanach Zjednoczonych (inwestycja 3,7 miliarda dolarów w przekształcenie ważnej arterii w Północnej Wirginii). Przykład współpracy AIVIA Corredores Conectados (rozwój inteligentnych metod 5G oraz zaawansowanej technologii monitorowania, wykrywania i symulacji), z udziałem innych firm, m.in. Microsoft, 3M, Telefónica, Kapsch TrafficCom i Capgemini.

W Toronto, 407 ETR (108 km) jest pierwszą koncesją firmy w Ameryce Północnej, kamieniem milowym po uzyskaniu 99-letniej koncesji O&M (największej prywatyzacji w historii Kanady, a obecnie największej inwestycji koncesyjnej prowadzonej przez hiszpański konglomerat). Otwarcie autostrady w Teksasie Północny Tarrant Express (NTE) Kolejny sukces, z inwestycją 2,1 miliarda dolarów w jeden z najbardziej innowacyjnych i złożonych projektów w Stanach Zjednoczonych (Cintra, spółka zależna Ferrovial, zarządza tym projektem), dynamicznie pojawiają się nowe linie. Opłaty drogowe („Zarządzane pasy”).

Po sukcesie North Tarrant Express, Ferrovial był odpowiedzialny za projekt, budowę i rozbudowę NTE 35W (ponad 2100 mln euro), za pośrednictwem Centrum Miejskiego Forth Worth. Infrastruktura, która została kilkakrotnie doceniona nagrodami, takimi jak JLT Build America 2019, w kategorii Civilian Design and Construction. A w LBJ Dallas (lub LBJ Express) przebudował 17 mil płatnej drogi IH-635 w obszarze metropolitalnym hrabstwa Dallas, jednego z najbardziej ruchliwych pasów w stanie, dzięki szeroko zakrojonej (również wielokrotnie nagradzanej) rehabilitacji i stworzeniu nowych „zarządzanych pasów”, które są również cechą I77, w Północnej Karolinie, ma 41,8 km (ponad 640 mln dolarów inwestycji).

dywersyfikacja

Jednym z przykładów dywersyfikacji jest podpisana w czerwcu zeszłego roku umowa nabycia Udostępnij w nowym Terminalu 1, Konsorcjum ma zaprojektować, zbudować i obsługiwać nowy terminal na międzynarodowym lotnisku JFK w Nowym Jorku. Inwestycja o wartości 9 500 milionów dolarów w projekt uruchomiony przez Zarząd Portu w Nowym Jorku i New Jersey (PANYNJ), który obejmuje budowę międzynarodowego terminalu o powierzchni 2,5 miliona stóp kwadratowych.

w przypadku, gdy głębokośćkolejna linia biznesu bezpośrednio związana z innowacjami i zrównoważonym rozwojem, działa na Florydzie (wraz z Lilium, firmą opracowującą elektryczne pionowe samoloty startu i lądowania) w sieci ponad 10 portów, kluczowych infrastruktur zapewniających pomyślny start i lądowanie , a także ładowania samolotów elektrycznych.

Więcej akcji: linia metro w Toronto, który połączy Ontario Exposition Station w śródmieściu z Ontario Science Center (największy projekt Feruvial Construction) i trzema projektami wodnymi w Teksasie w celu budowy oczyszczalni ścieków. Tylko część pracy została opublikowana na całym świecie, aby pozytywnie wpłynąć na społeczeństwo.

You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

"Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *