W czasach „nowej normalności” i nowych sposobów prowadzenia biznesu Chorwacka Izba Gospodarcza (HGK, w chorwackiej Hrvatska Gospodarska Komora), we współpracy ze swoimi globalnymi partnerami i organizacjami wspierającymi, zaprasza argentyńskie firmy do udziału w ich biznesie za pośrednictwem Internetu .
Udział jest bezpłatny online i odbywa się za pośrednictwem platformy wirtualnej Go Global Go, która jest dostępna w języku angielskim i hiszpańskim.
W celu transmitowania zwykłych wydarzeń, takich jak delegacje biznesowe i spotkania B2B, Chorwacka Izba Gospodarcza zorganizuje w kwietniu serię delegacji do krajów Ameryki Łacińskiej. Ta seria transakcji handlowych osiągnęła już znaczące wyniki na innych rynkach, takich jak Austria, Niemcy, Izrael, Włochy, Rosja, Słowenia, Czechy, Węgry, Polska i Słowacja.
Działania będą składać się z sesja Sesja plenarna Wirtualizacja, która będzie dostępna 30 kwietnia 2021 r. Za pośrednictwem określonego łącza. Wystąpienia dr Luki Borilovicia, Prezesa Chorwackiej Izby Gospodarczej oraz przedstawicieli instytucji partnerskich HGK W Ameryce Łacińskiej. Uczestnicy otrzymają również kilka dodatkowych materiałów, w tym prezentacje i informacje wideo dotyczące obu rynków.
Zasadniczo zawiera Spotkania B2B Pomoże to pogłębić stosunki handlowe między dwoma krajami w trudnych czasach, w których żyjemy. Udział w wycieczce biznesowej umożliwi firmom i przedsiębiorcom bezpośrednią komunikację z innymi kontrahentami, którzy mogą być zainteresowani ich produktami, umożliwiając w ten sposób ich wejście i / lub sprzedaż na tym rynku. Jest skutecznym narzędziem do poznawania nowych partnerów, dostawców, klientów, produktów i usług, a także pozyskiwania informacji o konkretnych rynkach i sektorach.
Chociaż platforma będzie dostępna online przez rok, spotkania online B2B będą dostępne przez miesiąc od uruchomienia tej samej platformy, czyli w Argentynie. Będzie dostępny od 9 kwietnia do 7 maja.
Rejestracja jest bardzo prosta. Aby zarejestrować się na platformie, możesz podać adres e-mail lub połączyć się z kontem LinkedIn lub Google. Następnie system żąda uzupełnienia podstawowych danych uczestnika Wirtualna platforma zaprasza użytkowników do wypełnienia pól „Możliwości rynkowe” w ich profilu, wskazując między innymi, czy szukają chorwackiego produktu, czy oferują jeden ze swoich produktów, własną usługę lub stowarzyszenie, czy też współpracują przy projekcie.
„Stworzenie silnego profilu zwiększy Twoją widoczność dla innych członków zarejestrowanych na platformie i pozwoli na tworzenie większej liczby spotkań. Dlatego zaleca się stworzenie przejrzystego i zwięzłego profilu, który opisuje, kim jesteś, co możesz zaprezentować potencjalnym partnerów oraz region lub firmę, z którą chcesz się skontaktować. ”podkreśla Markus Pegasevic, prezes Argentyńsko-Chorwackiej Izby Przemysłowo-Handlowej (CACIC).
Od razu po zarejestrowaniu się na platformie system umożliwia rozpoczęcie organizacji wirtualnych spotkań B2B z firmami chorwackimi lub latynoamerykańskimi. Będziesz mógł przeszukiwać listę uczestników i organizacji pod kątem ich profili na platformie, a tym samym znajdować partnerów według swoich zainteresowań. Lista będzie się powiększać wraz z rejestracją nowych firm.
Na platformie użytkownik może poprosić o spotkanie, zaplanować datę i godzinę, a nawet wysłać wiadomości do rówieśnika. Po zaakceptowaniu uczestnik zobaczy datę i godzinę spotkania pod innym zdjęciem profilowym. Ponadto, jeśli spotkanie jeszcze się nie odbyło, może zostać odwołane lub przełożone.
Osoby, które chciałyby dowiedzieć się więcej o propozycji, mogą skontaktować się z [email protected]
„Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia.”