Gwatemala, 21 września (Prinsa Latina) W ramach ożywienia gospodarczego Gwatemala intensyfikuje międzynarodową promocję swoich miejsc turystycznych, w tym sektora ślubów i miesiąca miodowego.
Według raportu zarządu Gwatemalskiego Instytutu Turystyki (Inguat) sześć firm z sektora wzięło ostatnio udział w White Exposhow w Salwadorze, dzieląc się informacjami z pierwszej ręki z ponad 600 parami, które wezmą ślub pod koniec tego i przyszłego roku. .
Inne działania wskazują na rozszerzenie kampanii „Gwatemala, serce świata Majów” na Times Square w Nowym Jorku w Stanach Zjednoczonych, gdzie dziennie wyświetlanych jest 100 witryn dla miejsca, w którym może przebywać do pięciu milionów ludzi i potrwa do 24 września. .
Inicjatywa dociera również do Led Trucks and Taxis, które rozprzestrzeniają się z reklamami gruntów Quetzal na głównych drogach i ulicach Manhattanu, Central Parku w Nowym Jorku, Brooklynie, Bronxie i Newark. Skupienie się na Gwatemalskich miejscach zbiega się z wystawą przedmajowskich dzieł sztuki Estela 24 Señora 6 Cielo, w Metropolitan Museum of Art w Nowym Jorku, od 2 września.
Według Ingwata reaktywacja sezonu wycieczkowego rozpocznie się 2 listopada wraz z przybyciem statku Celebrity Millenium do Puerto Quetzal z 2100 pasażerami i 1000 załogą na pokładzie.
Z datą zamknięcia w maju 2022 r. spodziewanych jest łącznie 45 statków, 24 w Puerto Quetzal i 21 w Puerto Santo Tomás de Castilla, z około 55 tysiącami 768 pasażerów.
Osoby korzystające z pakietów podróżnych przebywają w popularnych miejscach, takich jak kolonialne miasto Antigua Guatemala, które niedawno znalazło się w plebiscycie numer jeden World’s Best Awards 2021 przez międzynarodowe media podróżnicze Travel + Leisure.
Ponadto Park Narodowy Quiriguá, Río Dulce (Izabal) i Park Narodowy Tikal należą do innych miejsc o międzynarodowym uznaniu.
Według burmistrza Cordona, dyrektora zarządzającego Inguat, wszystkie te prognozy dotyczą odpowiedzialnego ożywienia turystyki w obliczu pandemii Covid-19, która nie ustępuje, ale kraj wdraża dobre praktyki bezpieczeństwa biologicznego.
npg / mmc
„Freelance twitter buff. Typowy adwokat kawy. Czytelnik. Subtelnie czarujący przedsiębiorca. Student. Introwertyk. Zombie maniakiem.”