Zamknięcie siódmej edycji okna CINEMAD wraz z ogłoszeniem zwycięskich projektów

Międzynarodowe Forum Rozwoju i Koprodukcji Okno CineMad Niedawno zakończyła swoją siódmą edycję, przyznając nagrody o wartości 52 000 euro dla czterech zwycięskich projektów, z których trzy zostały wyreżyserowane przez kobiety: siostry (Fikcja); Rezydencja (Serial telewizyjny), dziewczyna i wilk (Animacja) i Brat Ali (film dokumentalny). Jury przyznało również dwa wyróżnienia specjalne za ich potencjał w fikcyjnych projektach chiński I słoń.

CineMad. okno

CineMad. okno Zorganizowane przez ale (Madryckie Stowarzyszenie Audiowizualne). współpracować z Wspólnota Madrytu I miasto madryt Poprzez dziedzinę gospodarki rządowej, innowacji i zatrudnienia. Jest to forum, które odbywa się corocznie od 2015 roku w celu nawiązania sojuszy między europejskim i amerykańskim sektorem audiowizualnym, z Madrytem jako punktem wyjścia. Co roku międzynarodowa komisja wybiera projekty audiowizualne z Madrytu, Europy i Ameryki. Projekty z Kolumbii, Szwecji, Rumunii, Meksyku, Chile, Niemiec, Peru, Polski, Argentyny, Brukseli i Kanady prezentowane przez CineMad. okno.

Niektóre z projektów, które przeszły przez inne edycje, to: Pięć małych wilkówI świnia NS Józefina.

Wydanie siódme

W otwarciu, które odbyło się 24 listopada w kompleksie Egaila w Madrycie, wzięła udział instytucjonalna obecność Miguel Angel RedondoDelegat Okręgu Rządowego ds. Ekonomii, Innowacji i Zatrudnienia Rady Miejskiej Madrytu; Gonzalo Cabrera, Dyrektor Generalny Promocji Kultury Wspólnoty Madrytu; I Mario Madoino, prezydent ale (Madryckie Stowarzyszenie Audiowizualne).

Tym razem jury składało się z Antonio Mancilla, prezydent piaf (niezależni i zarejestrowani producenci audiowizualni) oraz producenci audiowizualni; Sztuka Wiktorafotografia biurowa Miejskie Biuro Filmowe w Madrycie; I Jose Antonio Rodriguez, dyrektor naukowy jesteś tata Kierownik produkcji animacji.

W ciągu dwóch dni trwania wydarzenia pojawiło się ponad 600 rekomendacji i ponad 500 wyświetleń online. Z drugiej strony odbyło się również ponad 120 profesjonalnych spotkań, których celem było sprzyjanie internacjonalizacji madryckiej tkanki audiowizualnej oraz promocja przemysłu lokalnego i regionalnego. Spotkania te odbywały się z mentorami, koproducentami, międzynarodowymi agentami sprzedaży, dystrybutorami, funduszami publicznymi, telewizją, platformami wideo na żądanie itp.

Ponadto wśród certyfikowanych specjalistów nie zabrakło wielkich nazwisk w hiszpańskiej branży, takich jak TVEI Kino TelesenkoI AtremediaI Studia BuendiaI TelemadrytI Movistar +I SekwojaI MediaproI MugamboI Zeta StudiosI Telewizja bumerangowaI przebolećI Maks filmI imediaI sprzedaż czućI poczuj treśćI DiaplanetaI Dystrybucja TreelineI Prąd alternatywnyI srtsiI Super 8I AvalonI EbercerryI DUX BarcelonaI EjidaI IbermediaI ICAAI kobieta autorkaI FidesinI Program Rezydencji Akademii Filmowej NS ECAM Oprócz innych, także znanych, międzynarodowych.

„Madryt przechodzi przez historyczny moment. Musimy być nie tylko siłą roboczą produkcji zagranicznej, ale także chcemy być innowatorami i przedsiębiorcami” Pewny Mario Madoino, prezes ARR. „W tym roku otrzymaliśmy 86 projektów, wszystkie z Madrytu. Liczba, która pokazuje siłę, bogactwo i różnorodność naszej branży”.

Nagrody

W sumie przyznano nagrody w wysokości 52 000 euro, rozłożone na 13 000 euro dla każdej kategorii. Zdobył nagrodę dla najlepszego filmu fabularnego siostry Reżyseria i scenariusz: Aeon Hernandez, wyprodukowano przez Kołnierz Louis (Nefilim . filmy), Paco Ruiz (Studio Sonora), Urszula Romero (ISBC).

Aeon Hernandez Powiedział nam, że jego film „Chodzi o cykl nadużyć, które mają miejsce między dwoma kuzynami w rodzinie. Dzięki temu projektowi odkryłem, że wiele nadużyć ma miejsce w środowisku rodzinnym, tych, których wstydzi się powiedzieć, tych, które są ignorowane i uciszony. I w tym miejscu chcę włożyć w to mój aparat, ponieważ zdaję sobie sprawę, że społeczeństwo nie boi się już mówić o nadużyciach, gdy są głośne sprawy, jak sprawa La Manady, która pojawia się w media. Jest ich jednak liczniej, a to, co dzieje się w rodzinie, jest nadal przemilczane.”. Skomentowała również, że od tego czasu czuje się uprawniona do zdobycia tej nagrody „Miałem chwile zwątpienia, ale w tym dyskomfortie, w którym chcę się postawić i nas wszystkich. To wydaje się być dla mnie niezbędną nagrodą, daje mi dużo pewności siebie i jest wzmocnieniem i uznaniem”.

Nagroda za najlepszy projekt serialu pełnometrażowego powędrowała do Rezydencja, wyprodukowano przez Laura Oliwkowa Liren (Fede Entertainment Hiszpania) i z tekstem Sante San Martin Begiristain Podczas gdy nagroda za najlepszy projekt animowany powędrowała do dziewczyna i wilkReżyseria i scenariusz: ROCK SPINITE, wyprodukowano przez Xosé Zapata (Podpis) I Alvaro Garcia (puste studio)

dziewczyna i wilk Jest to film animowany na podstawie komiksu autorstwa ROCK SPINITE Od tego samego tytułu, który reinterpretuje legendę wilkołaka i kobiecość, zamieniając ją w dziewczynę, stąd nazwa » zawieszony Xosé ZapataProducent filmowy. Uważa się, że będą mogli rozpocząć produkcję filmu w latach 2022-2023 do premiery w 2024 roku, który jest filmem. „Klasyczna kreskówka wymaga zbyt wiele wysiłku. To było wiele lat pracy, dlatego tego rodzaju wydarzenie i wsparcie jest absolutnie konieczne.”

Ostatecznie nagroda dla najlepszego filmu dokumentalnego powędrowała do Brat Ali Reżyseria, scenariusz i produkcja: Paula Palacios (tytuł filmów). Paula Palacios (mokre karty), bardzo się cieszę, że otrzymał tę nagrodę, tak powiedział „Kręcę ten film od dziesięciu lat. Ali jest somalijskim chłopcem, którego poznałem, gdy miał 14 lat, dziś ma 24 lata i przeżył wiele przygód. Opuścił Somalię, przyjechał na Ukrainę i wsadzili go do więzienia -jak na stanowisku, w którym rządzili. Dostał 12 miesięcy więzienia za chęć przekroczenia granicy UE, a skończył 6 miesięcy, potem spędził 3 lata na Ukrainie i w końcu przewieźliśmy go do USA, gdzie mieszka do dziś. bardzo wyjątkowa dla mnie osoba i bardzo zabawna postać, bardzo interesująca i mam nadzieję, że wkrótce ją poznasz.”

Ponadto jury przyznało dwa wyróżnienia specjalne następującym projektom: Wspominam oczekiwania Madrytu co do chiński Reżyseria i scenariusz: Arantxa Echevarría (idealna rodzina) wyprodukowano przez Pilar Sanchez Diaz (Produkcja Lazona), za potencjalny wkład w międzynarodową projekcję Madrytu; Nawiązanie do produkcji i postprodukcji w Madrycie dla słoń Reżyseria i scenariusz: Pablo de la Chica, wyprodukowano przez Fernando J. Monge (Filmy o Huarani), Adriana VeraI David Torres I Diego Corsini (Indyjski salon filmowy), Pedro Domingo I Celine Fernández (Brak efektów BoyanaSugerowane przez kserokopiarki Madryt film I Miejskie Biuro Filmowe w Madrycie Ze względu na cechy kręcenia i postprodukcji w mieście lub społeczności Madrytu.

Z naszej strony czekamy na przyjrzenie się nagrodzonym projektom. Nie ma wątpliwości, że w najbliższym czasie dadzą dużo do omówienia.

You May Also Like

About the Author: Vania Walton

"Niezależny przedsiębiorca. Komunikator. Gracz. Odkrywca. Praktyk popkultury."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *