Historia Lurbel: Od skarpet do Todo 100 po standardy w bardzo poszukiwanym sektorze sportowym

Historia Lurbel: Od skarpet do Todo 100 po standardy w bardzo poszukiwanym sektorze sportowym

ALKO. The Nasiona marki Lurbel Wychowywał się w latach 90. z pomysłem ojca z doświadczeniem w branży tekstyliów domowych, który chciał rozpocząć nowy biznes ze swoimi dziećmi. Tym razem z wysokospinowymi tkaninami i poszukiwaniem nowego podejścia. Pomyśl o robieniu skarpet. Od tego wszystko się zaczęło. Dziś Lurbel jest jednym z największych referencji w wymagającej odzieży sportowej Konkuruje z międzynarodowymi firmami w tym sektorze. Firma rodzinna tworzy, projektuje i produkuje w Ontinent jego początków, a zatem nadal się rozwija. Klucz: innowacyjność, przewidywanie wymagań klientów w Twojej branży, nauka i produkcja na najwyższym poziomie.

dyrektor MLS Textiles 1992 (ojciec Lurbel i Muvu), Raphael Lorpi Wygłosił wykład inauguracyjny Czy da się w XXI wieku przetrwać własnoręcznie wytwarzany przemysł włókienniczy? Na nowym kursie UPV .Alcoy Campus Tam szczegółowo wyjaśnił rozwój swojej firmy i codzienną pracę swojej firmy. Odpowiedź na pytanie wydaje się prosta: „To trudne, ale możliwe. Próbując wprowadzać innowacje i ulepszać, obstawianie branży w kraju jest na najwyższym poziomie. Nie widzę innego wyjścia.”

Data

Obecnie Raphael Lorbe jest dyrektorem MLS Textiles 1992, rodzinnej firmy prowadzonej przez trzech braci. Czyni to również poprzez reprezentowanie badań i produkcji nowych technologii i produktów w odpowiedzi na zapotrzebowanie klientów. Tak więc około 30 lat temu zdecydował ojciec rodziny Lurby Swój nowy projekt rozpoczynają od zera od produktów tekstylnych, których nie znali: pończochy. Kupili maszyny do ich wykonania podczas nauki techniki. W zasadzie sprzedawali ulicznym sprzedawcom, a sklepom Todo 100. „Wiedzieliśmy, jak to zrobić. Naszym celem była nauka i rozwój w firmie, aby dotrzeć do bardzo wymagających rynków.Kontynuowali w ten sposób.

Około 2005 roku nadszedł punkt zwrotny, zagrożony przez import. Musieli zdecydować, czy kontynuować produkcję, czy import. A jeśli nadal produkują, jak konkurują. „Potem postanowiliśmy zbadać, wprowadzić innowacje i wykorzystać tę wiedzę w firmie. Po podjęciu decyzji zabraliśmy się do pracy” – mówi menedżer Lurbel. „Używamy wysoce innowacyjnych produktów i produkujemy w całości w Ontinent. Wspinamy się wśród światowych marek o wysokiej jakości. Stopniowo otwieramy rynki tekstyliów sportowych z naszą marką”.

Jak wprowadzać innowacje według Laurel

spółki, która jest obecna w Europie (m.in. Niemcy, Polska, Andora, Francja, Szwajcaria, Dania, Holandia czy Bułgaria), a także poza kontynentem, np. w Chile, Peru czy Hongkongu, uważa, że Innowacji nie da się osiągnąć, jeśli nie robi się jej od zera i od wewnątrz.

W ten sposób inwestują i wprowadzają innowacje w procedurach. „Kiedy inwestujemy, analizujemy, jak to zrobić, zdobywamy nowoczesne maszyny, które optymalizują zasoby i pozwalają nam tworzyć produkty z przyszłością. Inwestycja w maszyny jest bardzo wysoka, aby unowocześnić się w najnowszych procesach w tym sektorze„.Podobnie inwestują w ludzi.” Trudno jest się zaangażować, coachować i mówić pracownikom, że są częścią zespołu i że są z tego dumni. Mamy ludzi, którzy, gdy na rynku pojawia się wyzwanie, wkraczają, by iść naprzód. Dlatego konieczne jest połączenie inwestycji i sprzętu. Dlatego wyróżniamy się na rynkuW firmie 95% siły roboczej jest zatrudnionych na stałe iw sumie 50% to kobiety, a 49% to mężczyźni.Wspierają również integrację społeczną z niepełnosprawnymi pracownikami Projecte. Trivol d’Ontinent.

Dążenie do „ciągłej doskonałości” i myślenie, że zawsze możesz się doskonalić i osiągnąć najwyższy poziom, jest jednym z kluczy do Twojej strategii. Inni obserwują rynek, aby zobaczyć, czego potrzebuje „I reagować szybko, po pierwsze, ciągłym rozwojem, recyklingiem i oryginalnością. Chcemy, żeby wiedzieli, że sukienka to Lurbel, nie widząc marki – mówi dyrektor tej firmy z Ontinyent.

Lorby twierdzi, że jest to „bardzo ważne” Innowacje w tekstyliach i bez przeszkolonych ludzi nie da się tego zrobić. Związek między szkoleniem, uniwersytetem i biznesem jest niezbędny do poznania potrzeb i Zmierzyć się z konkurencją pochodzącą z zagranicy”.

Rodzina jest większa: Muvu w opiece zdrowotnej

MLS Textiles 1992, oprócz Lurbel, jest właścicielem marki tekstylnej Muvu w sektorze sanitarnym. Czyli po tym przełomie w pierwszej dekadzie XXI wieku, w latach 2007-2008 udało im się to osiągnąć „Solidny i odpowiedni” patent technologiczny dla rynku opieki zdrowotnej w dziedzinie pielęgnacji skóry.

Ich praca w sektorze sportowym doprowadziła ich do posiadania różnych grup tekstyliów do różnych zastosowań i wymagań: sporty w niskich temperaturach, upały, zmiany temperatury i na różnych terenach… Aby to osiągnąć, badają potrzeby odbiorców końcowych oraz Wykonują niezbędny rozwój, prototypują produkt, testują w zespołach, które sponsorują, prototypują ulepszenia i docierają do finalnego produktu do sprzedaży i rozprzestrzeniać. W tym procesie, aż do uzyskania idealnego produktu, wspiera ich również wiedza i talent m.in. uczelni, instytutów technicznych czy klinik podologicznych.

Technologia „matki” to Regenactiv, za pomocą której przesiewali i połączyli włókna oraz testowali ich przydatność. Również Do uprawiania sportu pozyskali tkanki związane z medyczną pielęgnacją skóry.

W sektorze medycznym pracują na tkaninach „w ciągłym poszukiwaniu zdrowej skóry”, które w kontakcie ze skórą przyspieszają regenerację. Wdrożyli licencję zdrowotną w firmie, której uzyskanie i ścisła współpraca z personelem medycznym zajęło trzy lata pracy w celu poprawy i innowacji w sektorze.

poprodukcyjny

W Lurbel wprowadzają również innowacje na poziomie biznesowym. Organizują imprezy sportowe, zazwyczaj wyścigi, w których testują produkty z publicznością oraz otrzymują opinie i sugestie dotyczące ulepszeń. Robią to z dowodami. Przepuścić BudynkiA KierownictwoLub między innymi na rowerze lub nordic walking. Poprzez rozmowy, prezentacje czy testy uzyskują odpowiedź potencjalnych klientów.

Zrównoważony rozwój to kolejny aspekt, w którym działają. Raphael Lorbe podkreślił, że „kluczem do utrzymania przemysłu włókienniczego jest również utrzymanie profesjonalizmu i wyszkolenia, oprócz bycia oryginalnym. Aby to osiągnąć, niezbędna jest wykwalifikowana kadra i zapotrzebowanie na wdrażanie szkoleń z zakresu inżynierii włókienniczej w obszarach, w których występuje przemysł ”.

You May Also Like

About the Author: June Wilkinson

"Pionier w mediach społecznościowych. Miłośnik muzyki. Zły student. Introwertyk. Typowy fan piwa. Ekstremalny webinnik. Fanatyk telewizji. Totalny ewangelista podróży. Guru zombie."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *