Koszulka Rolling Stones zamiata collie

Koszulka Rolling Stones zamiata collie

Alex Gutierrez Baez |

Barcelona (EFE).- Pod wpływem miłości do Rolling Stones i Barcelony setki osób odwiedziło w poniedziałek oficjalne sklepy Barcelony, aby nabyć jeden z 1899 egzemplarzy, które łączą pierwszą kolekcję Collet z legendarnym językiem, który reprezentuje. Legendarnego brytyjskiego zespołu rockowego.

Język i usta The Rolling Stones zostały wybrane tak, aby zbiegały się z wydaniem w zeszły piątek ich nowego albumu „Hackney Diamonds” i tego samego ranka koszulka została wypuszczona do sklepów stacjonarnych, a wszystkie sklepy były wyprzedane. W Internecie dostępnych jest 700 sztuk, wszystkie w cenie 399 euro.

Widok na oficjalny sklep FC Barcelona, ​​poniedziałek. Efe/Enrique Fontcuberta

„Jesteśmy wielkimi fanami piłki nożnej i jesteśmy wdzięczni, że Spotify umieściło nasze logo w języku i ustach na koszulce FC Barcelona, ​​aby uczcić wydanie nowego albumu. Będziemy kibicować zawodnikom, którzy będą na stadionie, a także fanom z całego świata, którzy będą śledzić ten słynny mecz” – oznajmił zespół w oświadczeniu Barcelony.

Męska drużyna Barcelony będzie nosić tę wyjątkową koszulkę w sobotę podczas klasycznego meczu EA Sports LaLiga przeciwko Realowi Madryt, natomiast drużyna kobiet będzie nosić tę samą koszulkę 5 listopada podczas meczu Premier League z Sevillą.

Po zakończeniu dwóch meczów, w których piłkarze Barcelony będą nosić tę wyjątkową kurtkę, podstawowi gracze Barcelony z obu meczów podpiszą swoje autografy na kolejną edycję 22 egzemplarzy, które zostaną sprzedane za 2999 euro.

Dwugodzinne kolejki do pierwszego

Pierwszą osobą, która przybyła do oficjalnego sklepu Barcelony na Camp Nou, była Marta, emerytka z Barcelony, która zaczęła ustawiać się w kolejce o 8 rano, dwie godziny przed otwarciem sklepu.

„Mój mąż bardzo lubi Rolling Stonesów i pochodzi z Barcelony, więc nie było zbyt wielu dyskusji” – powiedziała agencji EFE pierwsza w kolejce, która musiała udać się do sklepu stacjonarnego, ponieważ spóźniła się na zamówienie. Zrób to online.

Koszulka z nadrukiem The Rolling Stones
Plakat jednej z koszulek trafił do sprzedaży w poniedziałek. Efe/Enrique Fontcuberta

Minutę później na prośbę syna przybył Jose Antonio, który poprosił go, aby jako pierwszy wszedł i kupił tę pamiątkę, która wkrótce miała zawisnąć w jego gablocie.

„Ostatecznie byłem na drugim miejscu. „To prośba od mojego syna, który mieszka w Polsce, a on mnie o to poprosił, bo kolekcjonuje wszelkiego rodzaju koszulki piłkarskie” – powiedział EFE jeden z kibiców Barcelony, zdziwiony, że po zobaczeniu tego zajął drugie miejsce w kolejce wiele osób.Za nim…

Collie z całego świata

Po sukcesie spersonalizowanych T-shirtów z logo międzynarodowych artystów Rosalíi i Drake’a, które są również używane podczas meczów drużyny prowadzonej przez Xaviego Hernándeza przeciwko Realowi Madryt, na mocy nowego porozumienia pomiędzy Barceloną i Spotify nawiązano trzecią współpracę wspaniałe wydarzenie. rzeczywistość. .

„Rosalia to artystka o bardziej europejskim zasięgu, ale Rolling Stones mają zasięg międzynarodowy” – powiedziała EFE z Bangkoku Roque, Tajka, która mieszka w Barcelonie od roku i która odwiedziła jeden z oficjalnych sklepów Barcelony na prośbę przyjaciółki .

Opuszczając boisko, korzysta z okazji, aby zrobić kilka zdjęć i nagrać kilka filmów na swoim blogu, gdzie opisuje swoje przygody w Barcelonie.

„To bardzo dobre doświadczenie dla fanów na całym świecie” – podkreśla.

Inni mieszkańcy lub zagraniczni turyści chętnie korzystają z okazji, aby zdobyć te relikty, niektórzy są wdzięczni za szczęście, ponieważ nie wiedzieli wcześniej, że są na sprzedaż, a inni przeklinają, że nie mogą ich kupić ze względu na ich cenę.

„Przyszedłem ją kupić, bo jest bardzo piękna, ale jest bardzo droga” – powiedziała EFE meksykańska turystka, która zdecydowała się kupić oficjalną koszulkę z logo Barcelony i logo Rolling Stones za 99 euro. .

I tak fani Barcelony oraz fani piosenek takich jak „Satisfaction”, „Paint It, Blck” czy „Gimme Shelter” nadal odwiedzają oficjalne sklepy w Barcelonie, mając nadzieję, że wizerunek jednego z ich ulubionych zespołów zostanie odzwierciedlony. Zespół miał trochę szczęścia pokonując odwiecznego rywala.

You May Also Like

About the Author: June Wilkinson

"Pionier w mediach społecznościowych. Miłośnik muzyki. Zły student. Introwertyk. Typowy fan piwa. Ekstremalny webinnik. Fanatyk telewizji. Totalny ewangelista podróży. Guru zombie."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *