Alan Sokol z Hemisphere: Szybkie surfowanie po kanałach zapewnia doświadczenie wymagające mniejszego wysiłku ze strony konsumenta

Alan Sokol z Hemisphere: Szybkie surfowanie po kanałach zapewnia doświadczenie wymagające mniejszego wysiłku ze strony konsumenta

„Kanały FAST to zjawisko, które eksplodowało w ostatnich latach. Te „wirtualne” kanały liniowe są dostarczane cyfrowo za pośrednictwem aplikacji i platform FAST innych firm, takich jak Pluto i ViX. Prezes i dyrektor generalny Hemisphere Media Group w USA, Alan Sokol, powiedział: United: „Ale w pewnym sensie kanały FAST przenoszą nas w przyszłość dzięki podobnemu wyglądowi i funkcjom jak w przypadku tradycyjnej telewizji kablowej”. Przewodnik po produkcji OTT i VOD na rok 2023.

Dla niego przeglądanie przewodnika po programach na platformie FAST przypomina przewodnik telewizyjny w systemie kablowym. „To jedna z największych atrakcji FAST Channels, ponieważ czują się znajomo i swobodnie, oferując wyraźną alternatywę dla platform SVOD i AVOD”.

Jego zdaniem platformy SVOD i AVOD wymagają od użytkownika wzięcia aktywnej roli w wyborze tego, co oglądać. „Jeśli widz nie ma na myśli konkretnego tytułu, musi przeglądać pozornie nieograniczone opcje treści, aby znaleźć coś, co chce obejrzeć, co może być wyczerpujące i frustrujące”.

Nazywa to eksperymentem.CzytajLub aktywne uczestnictwo: „Dla porównania wielu widzów woli korzystać z treści telewizyjnych jako doświadczenia”.połóż się„Lub pasywne zaangażowanie i tu właśnie kanały FAST mają dużą przewagę”, ponieważ poruszanie się po nich, wyjaśnia, zapewnia doświadczenie wymagające mniejszego wysiłku ze strony konsumenta, łagodząc zmęczenie i frustrację związaną z nieskończonymi opcjami treści.

Uchwycając istotę tradycyjnego modelu telewizji kablowej i łącząc go z wygodą i cyfrową wszechstronnością platform streamingowych, dyrektor dodaje przepływ Dziś FAST Channels osiągnął znaczącą pozycję w branży. „Ale nie wszystko jest łatwe na drodze do sukcesu. Będą musieli inwestować w treść i marketinguA także cierpliwości, aż rynek reklamowy się rozwinie. „Wydaje się, że odbiorcy chcą szybko konsumować treści, ale muszą je dostarczać, aby utrzymać długoterminowy sukces”.

Przeczytaj całą notatkę w naszym przewodniku PRODU 2023 OTT i VOD.

You May Also Like

About the Author: Randolph Feron

"Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *