Kolumbia zwiększa eksport do Polski z Biedronką

Kolumbia zwiększa eksport do Polski z Biedronką

Smaki Kolumbii coraz bliżej Polski. Z tej okazji Biedronka, największa sieć detaliczna w kraju, obchodziła Tydzień Kolumbii i 3400 sklepów zaprezentowało produkty takie jak rękodzieło i przetworzona żywność, w tym cukierki z guawy (znane jako pocadillo), chipsy ziemniaczane, banany, kokardy i suszone owoce.


POWIĄZANA UWAGA: Kolumbia zachęca do prowadzenia działalności gospodarczej w celu zwiększenia eksportu produktów rolnych

Przybycie tych produktów do Polski jest możliwe dzięki współpracy Ambasady Kolumbii w Polsce i ProColombia z kierownictwem Ministerstwa Handlu, Przemysłu i Turystyki; W strategii reklamowej „Acción Kolumbia”.

Zdjęcie: Reklama kolumbijskich produktów w Polsce.

Rosnący cel

Polska pozycjonuje się jako coraz ważniejszy rynek zbytu dla kolumbijskich eksporterów. Z 50. miejsca w 2017 roku jako destynacja w świecie produktów narodowych awansowała na 34. miejsce w 2022 roku; Dziś jest to jedno z 10 najlepszych miejsc w Europie. Dodatkowo wielkość eksportu podwoiła się, osiągając w tym roku 56 mln USD, co oznacza średni wzrost rok do roku o 29%.

Carmen Caballero, prezes ProColumbiaPortal Frutícola skomentował: „Byliśmy z 10 kolumbijskimi firmami i łącznie 39 pojemnikami wypełnionymi 20 rodzajami produktów z potencjałem do zwiększenia ich udziału w polskim rynku. Kolumbijska firma jest bliska międzynarodowego popytu, ponieważ przez ostatnie pięć lat zwiększa zakupy żywności ze świata”.

Chipsy bananowe, wielka innowacja

Uniban Jedna z firm, która znalazła się w tej wybranej grupie. Sprzedają i dostarczają chipsy bananowe i ignamowe pod marką Turbana, która od samego początku była rozwijana z myślą o dotarciu na rynki międzynarodowe. Obecnie eksportuje do ponad 20 krajów w Europie, Ameryce Północnej, Ameryce Środkowej, Ameryce Południowej i na Karaibach.

Zdjęcie: Zakład produkcji chipsów bananowych, Unibon

W portalu Portal Frutícola przeprowadziliśmy wywiad z Maríą Camila Vélez, dyrektor ds. rozwoju biznesu i marketingu w firmie Unibán, na temat strategii promocji sprzedaży prażonych zielonych bananów do innych krajów. Dyrektor zwrócił uwagę: „Na arenie międzynarodowej chipsy bananowe stają się coraz bardziej popularne. Początkowo konsumenci z Wielkiej Brytanii, Ameryki Łacińskiej, Afryki i Karaibów zaczęli domagać się tej odmiany etnicznej. Z tego powodu przekąska zyskała popularność w różnych supermarketach. Turbana jest dodatkowym alternatywa dla frytek i innych opcji w gondolach Produkt o niskiej zawartości soli i alternatywa, która stara się być bardziej „zdrowa”. Najlepszy dla Ciebieo znaczącym wpływie społecznym. Jesteśmy dumni ze współpracy z ponad 2300 małymi producentami w naszej ojczyźnie, Kolumbii i Urebie.

Zdjęcie: Prezydent ProColombia, Carmen Caballero

W porównaniu z kwotą pobieraną z góry w Polsce „Turbana wyeksportowała 230 000 paczek manioku i chipsów bananowych w różnych smakach: Maduro, Maduro z solą morską, Chile Lemon, Natural i Dippers. Pochodzą one od ponad 2300 drobnych producentów w Urabá (Antioquia ), którzy codziennie pracują, aby zbierać najlepsze owoce.Ponadto BASC, C-TPAT, BPA, Icontec, SGS, BRC Global Standards, Global GAP, Rainforest, Fair Trade, RAS, RSPO, International Food Standard V6.1, Analiza zagrożeń i nasze certyfikaty w zakresie certyfikacji krytycznej i SMETA to nasz list polecający podczas prowadzenia działalności międzynarodowej”.

Znaczenie bycia w Biedronce

Zdjęcie: Camila Velez, dyrektor ds. rozwoju biznesu i marketingu w firmie Uniban

Biedronka, której właścicielem jest Jerónimo Martins Polska SA, to największa polska sieć detaliczna. Przez 27 lat udało jej się skonsolidować 3400 sklepów zlokalizowanych w ponad 1300 miastach i miasteczkach, zatrudniając 80 000 osób. To pozwoliło jej stać się największym prywatnym pracodawcą i drugą co do wielkości korporacją w kraju. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennych niskich cenach.

You May Also Like

About the Author: Eugene Barker

"Przyjaciel zwierząt na całym świecie. Guru sieci. Organizator. Geek kulinarny. Amator telewizyjny. Pionier kawy. Alkoholowy narkoman."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *