33% Argentyńczyków chce zmienić pracodawcę

33% Argentyńczyków chce zmienić pracodawcę

W tych wynikach Andrea Avila, dyrektor generalny Randstad na Argentynę i Urugwaj stwierdził: „Przejście koronawirusa sprawiło, że ludzie bardziej jasno określili swoje cele osobiste i zawodowe, co ma bezpośredni wpływ na ocenę ich obecnej pracy i potrzeby zmian, czy nie. Obecnie widzimy większe upodmiotowienie siły roboczej prowadzące do zwiększonej mobilności i rotacji w firmy jako ludzie są bardziej otwarci na ryzyko związane z podjęciem pracy, bardziej zgodne z ich osobistymi wartościami i celami, co pozwala im osiągnąć lepszą równowagę między życiem zawodowym a prywatnym.

Oprócz oczekiwania lub zamiaru zmiany pracodawcy na Argentyńczyków w najbliższej przyszłości, każdego roku badanie Randstad bada zmianę pracy, która faktycznie miała miejsce w miesiącach poprzedzających każdą ankietę. Przez skrzyżowanie obu danych pojawiają się interesujące wyniki dotyczące stopnia, w jakim pracownicy spełniają swoje pragnienia zmiany pracy.

W tym sensie i porównując przyszłe prognozy na jeden rok z tym, co wydarzyło się w kolejnym roku, badanie pokazuje, że chociaż w 2021 r. 30% respondentów stwierdziło, że planuje zmienić pracę W kolejnych miesiącach widać to Tylko 10% faktycznie zmieniło pracę według wyników tegorocznego badaniapokazuje różnicę 20 punktów procentowych między prognozą a faktyczną zmianą zatrudnienia.

Podobnie grupa wiekowa pracowników najbardziej narażona na rzeczywistą zmianę pracy to osoby w wieku 25-34 lata, ponieważ 14% zmieniło pracę w ostatnich miesiącach.

Konkretne ścieżki do zmiany biznesu

ostatni Randstad Badanie marki pracodawcy Pokazuje, że komunikacja osobista stała się najczęściej używanym kanałem dla tych, którzy chcą zmienić pracę. W tym sensie plik 35% uczestników badania stwierdziło, że korzystało ze swojej osobistej sieci podczas poszukiwania nowej pracy, w porównaniu do 29%, które wybrały tę trasę rok temu. Z odpowiednich danych jasno wynika, że ​​to pracownicy w wieku powyżej 34 lat najczęściej korzystali ze swojej sieci kontaktów, aby dokonać zmiany kariery (43%).

Dopełnieniem 5 głównych kanałów, z których argentyńscy pracownicy korzystają obecnie w celu znalezienia nowej pracy, są sieci społecznościowe (31%); Portale rekrutacyjne (23%); Aplikacje automatyczne (22%) i wreszcie LinkedIn (20%).

Najbardziej atrakcyjne sektory według Argentyńczyków

The Przemysł samochodowy Ukoronowany w tym roku jako faworyt robotników argentyńskich, a zaraz za nim robotnicy Oprogramowanie i technologie informacyjne, podróże i turystyka, transport i logistyka, dobra konsumpcyjne, usługi bankowe i finansowe, opieka zdrowotnaTo siedem sektorów, które najlepiej wypadły w tym roku między poziomem wiedzy a poziomem atrakcyjności pracodawców.

Zmienne, takie jak kondycja finansowa, zapewnienie wysokiej jakości szkoleń i zapewnienie długoterminowej pewności zatrudnienia, były w stanie zbudować pozytywny wizerunek tych branż, które w tej niszy uzyskują istotną przewagę, jeśli chodzi o przyciąganie i zatrzymywanie talentów w rynku, na którym jest go mało. Spośród kwalifikujących się cech stają się bardziej dotkliwe.

Wyniki edycji 2022 roku Badanie marki pracodawcy Pozwala nam również poznać najatrakcyjniejsze sektory do pracy na poziomie globalnym. W pierwszej piątce spośród 31 krajów, w których przeprowadzono badanie, znalazły się sektory Inżynieria, przemysł motoryzacyjny, ICT, rolnictwo i konsumpcja masowa Oprócz globalnych preferencji talentów.

percepcja, oczekiwania i rzeczywistość

Wyniki badania pokazują również, że istnieje przepaść między tym, czego talent szuka u pracodawcy, a tym, co postrzegają oni na temat oferty firm.

Według respondentów zarówno pracodawcy, jak i firmy argentyńskie generalnie koncentrują swoje wysiłki na przewidywaniu korzyści, takich jak silna pozycja finansowa, dobra reputacja i dostęp do interesującej pracy w ramach swojej propozycji wartości, zastępując odpowiednie atrybuty. Uważany za najważniejszy w dobrym właścicielu biznesu. Tym samym argentyńscy robotnicy spadły na trzecie, piąte i siódme miejsce Trzy główne czynniki, które uważają za najważniejsze przy wyborze firmy do pracy To przyjemne środowisko pracy, wynagrodzenie, atrakcyjne świadczenia i bezpieczeństwo pracy.

Podobnie te trzy czynniki, które są najważniejsze dla idealnego pracodawcy, zajmują pierwsze, piąte i dziewiąte miejsce w ocenie atrybutów firmy, w której obecnie pracują.

„Zrozumienie luki między tym, czego chcą pracownicy, a tym, co postrzegają pracodawcy, jest samo w sobie bardzo cenną informacją dla podejmowania decyzji w działach HR. Ta luka między oczekiwaniami a rzeczywistością postrzeganą przez talenty wskazuje, że strategie brandingu pracodawcy stają przed wyzwaniem dostosowania przekazu do być w stanie dostosować się do preferencji kandydatów”, Andrea Avivila powiedział:.

O Randstad Employer Brand Research

Obecnie badanie Randstad Employer Brand Research analizuje atrakcyjność marek dla największych pracodawców w 31 krajach. Jest to najbardziej kompletne i wszechstronne niezależne badanie na temat Employer Brandingu na świecie, oceniające atrakcyjność pracodawców dla 5944 firm, reprezentujących ponad 70% światowej gospodarki.

Ponad 160 000 respondentów w wieku od 18 do 64 lat, z większą reprezentacją segmentu w wieku od 25 do 44 lat, odpowiedziało, jakie czynniki uważają za najważniejsze przy wyborze firmy do pracy. Ponadto Randstad Employer Brand Research identyfikuje najatrakcyjniejsze firmy do pracy w każdym kraju.

Randstad Employer Brand Research prowadzone jest w Argentynie, Niemczech, Australii, Austrii, Belgii, Brazylii, Kanadzie, Chinach, Hiszpanii, Stanach Zjednoczonych, Francji, Grecji, Holandii, Hongkongu, Węgrzech, Indiach, Włoszech, Japonii, Luksemburgu, Malezji, Meksyku , Norwegia, Nowa Zelandia, Polska, Portugalia, Wielka Brytania, Czechy, Rumunia, Singapur, Szwecja i Szwajcaria.

W Argentynie zwycięskie firmy w edycji 2022 wybrało 4423 respondentów. W przeciwieństwie do innych badań nie są zaangażowani eksperci HR, co zapewnia maksymalną obiektywność. Respondentów pytamy, czy znają spółki giełdowe i czy chcieliby w nich pracować. Względna atrakcyjność każdej firmy jest następnie oceniana na podstawie różnych czynników. W edycji z 2022 r. w badaniu przeanalizowano względną atrakcyjność prawie 200 największych pracodawców w Argentynie.

You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

"Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *