88% niezależnych dystrybutorów Herbalife Hiszpania odczuwa dużą satysfakcję z wykonywanej pracy

88% niezależnych dystrybutorów Herbalife Hiszpania odczuwa dużą satysfakcję z wykonywanej pracy

HDla 88% niezależnych dystrybutorów Herbalife stwierdziło, że ich praca zapewnia im wyjątkową „satysfakcję z pracy”, wartość znacznie przekraczającą średnią europejską, przy czym tylko jedna czwarta specjalistów twierdzi, że jest zadowolona ze swojego rozwoju zawodowego.

To jeden z wniosków najnowszego badania Ipsos przeprowadzonego przez Seldia (Europejskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej) z okazji Międzynarodowego Dnia Przedsiębiorczości, które plasuje sprzedaż bezpośrednią jako jedną z głównych opcji kariery dla hiszpańskich przedsiębiorców. Badanie przeprowadzono wśród 25 896 respondentów w 12 krajach Unii Europejskiej (Czechy, Estonia, Francja, Niemcy, Włochy, Holandia, Łotwa, Litwa, Polska, Słowacja, Hiszpania i Szwecja).

Raport, w którym przeprowadzono wywiady z 3655 niezależnymi dystrybutorami Herbalife, ujawnił, że 89% niezależnych dystrybutorów firmy zajmującej się zdrowiem i zdrowiem w Hiszpanii uważa, że ​​rozwój zawodowy zarobił coś więcej niż dochód. Kolejnym kluczowym odkryciem jest wartość ciągłego szkolenia, rozwoju i wsparcia, jakie otrzymują od Herbalife i innych dystrybutorów. 89% niezależnych dystrybutorów Herbalife stwierdziło, że udoskonaliło swoje umiejętności biznesowe, a także nauczyło się efektywniej pracować w zespole. Poprawa umiejętności interpersonalnych (89%) oraz wzrost samooceny i pewności siebie (90%) to dwie kolejne korzyści wymieniane przez dużą liczbę respondentów. Ponadto 81% z nich stwierdziło, że sprzedaż bezpośrednia z Herbalife poprawiła ogólną jakość ich życia.

W Hiszpanii jest ponad 250 000 dystrybutorów, którzy prowadzą niezależną działalność, kontrolując swoje zyski w bezpiecznym środowisku o bardzo niskim ryzyku inwestycyjnym. Dla wielu z nich to świetna okazja, aby być swoim własnym szefem, wybrać własne godziny pracy i zbudować sieć dostawców, jeśli chcą dalej rozwijać swój biznes. Dopasowuje się również do wszystkich profili, zarówno tych, które mają tradycyjną pracę i potrzebują dodatkowego zarobku w wolnym czasie, jak i tych, które decydują się poświęcić jej na pełny etat.

Relacja i sentyment do marki

Dane z ankiety wskazują na silne poczucie przynależności do marki osobistej wśród niezależnych dystrybutorów Herbalife. 97% respondentów potwierdziło doświadczenie związane z łączeniem się z oferowanymi przez nich produktami i usługami, podczas gdy podobny odsetek (95%) uznał, że jest to zgodne z wartościami i celami firmy.

W wyniku tego powiązania 81% ankietowanych europejskich niezależnych dystrybutorów wyraziło chęć dołączenia do podobnej społeczności innych dystrybutorów dbających o zdrowie i dobre samopoczucie. W tej grupie ponad 3000 (93%) wyraziło chęć polecenia firmy znajomemu lub członkowi rodziny oraz kontynuowania działalności Herbalife w przyszłości (95%).

Sprzedaż bezpośrednia: dostępna szansa na sukces zawodowy

Przedsiębiorczość może przybierać różne formy, dlatego sprzedaż bezpośrednia staje się niezawodną opcją, która pozwala rozwijać własny biznes z dala od niedogodności tradycyjnego biznesu.

Badanie przeprowadzone w całej Europie wykazało, że wcześniejsze doświadczenie nie jest konieczne, aby rozpocząć sprzedaż bezpośrednią, ponieważ 49% europejskich niezależnych dystrybutorów Herbalife ma mniej niż trzy lata doświadczenia w branży. Wskazali również, że niższe koszty rozpoczęcia działalności jako niezależny dystrybutor Herbalife były kluczowym czynnikiem przy rozpoczynaniu działalności (90%) – pakiet startowy w Hiszpanii kosztował tylko 52,59 euro – a 88% uważa, że ​​ryzyko finansowe o niskich stratach było kluczowe .

„W Światowym Dniu Przedsiębiorczości wspaniale jest widzieć tak pozytywne wyniki przedsiębiorców zajmujących się sprzedażą bezpośrednią, którzy wyraźnie prosperują, uczą się nowych umiejętności i przełamują niektóre bariery, z którymi mogliby się spotkać, rozpoczynając działalność na własną rękę”. Komentarz Tary Lopez, Dyrektora Generalnego Herbalife Hiszpania. „Z tego powodu sprzedaż bezpośrednia jest świetną opcją dla tych, którzy chcą zacząć na własną rękę, ale ze wsparciem i bezpieczeństwem zunifikowanej marki i społeczności”.

You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

"Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *