Correos otwiera drogę do Hongkongu z 600 ton i 24 miesięcznymi lotami

Correos otwiera drogę do Hongkongu z 600 ton i 24 miesięcznymi lotami

Po miesiącach oczekiwania i przełożonym kalendarzu Correos w tym tygodniu wystrzelił z pistoletu, aby… Twój projekt Correos CargoJest to sojusz, z którym spółka publiczna chce rozpocząć dystrybucję towarów drogą lotniczą w ramach zobowiązania do dywersyfikacji swojej działalności i złagodzenia spadku swojej tradycyjnej działalności. Firma stawia na SEPI Wstępne cele zostały ustalone na sześć tygodniowych lotów – trzy loty wychodzące i trzy powrotne – w jej granicach Nowy „Jedwabny Szlak” do Hongkongu Według źródeł projektu, które były wcześniej konsultowane, transportuje średnio 600 ton miesięcznie Informacja.

Chociaż firma zdecydowała się nie dostarczać, Pierwszy lot Correos Cargo odbył się w środę 4 maja. Airbus 330 obsługiwany przez firmę za pośrednictwem Iberojet, należący do Avoris (Barceló Group), wyjechał z lotniska Barajas w Madrycie do Hongkongu i zatrzymał się na Dubai zatankować. Na poziomie operacyjnym firma zyskała w porównaniu z innymi operatorami, którzy doświadczyli ograniczeń w związku z wojną na Ukrainie. Powód: Firma nie przeleciała nad przestrzenią powietrzną żadnego z krajów biorących udział w wojnie.

W tej chwili Correos Cargo będzie operować tylko dwoma samolotami Otwarta na rozbudowę swojej floty przy zwiększonym zapotrzebowaniu. Innym uzupełniającym biznesem, który zostanie wykorzystany, są loty czarterowe w celu „pomocy i promowania internacjonalizacji hiszpańskich firm”, według firmy. Do teraz, Jedyne loty wykonane były do ​​Polski Oznaczenie planu pomocy humanitarnej dla obywateli Ukrainy.


Plany firmy mają na celu osiągnięcie kilku kluczowych kamieni milowych w tym nowym biznesie. główny jest wykorzystanie efektów boomu e-commerce Ma działalność cargo w sektorze lotniczym, która gwałtownie wzrosła z powodu pandemii koronawirusa. W ciągu kilku miesięcy po zamknięciu, branża paczkowa nie straciła tempa, jak niedawno ujawniono ALA pracodawcy linii lotniczych W rozmowie z mediami. dane do zachowania: Między 21 listopada 2021 a marcem tego roku 99% przesyłek lotniczych sprzed pandemii odbyło się już w Hiszpanii.

Boom e-commerce i pandemia uruchomiły biznes paczek w sektorze lotniczym

Apetyt na rynku przewozów towarowych został uderzony przez linie lotnicze w swoich spółkach zależnych. brytyjsko-hiszpańska grupa IAGJeszcze przed kryzysem zdrowotnym jego aktywność w zakresie przewozów ładunków była znikoma w porównaniu z pasażerami, Przychody ze sprzedaży towarów wzrosły o 28,1% na koniec 2021 r.; duńska firma Maerskwiodąca firma transportu morskiego ładunków, zauważyła ten sam popyt na rynku i ogłosiła uruchomienie Ładunek lotniczy Maerskoraz DHL, jedna z wiodących firm logistycznych, zawarły długoterminowy sojusz strategiczny z kanadyjskim przewoźnikiem Cargo Air samolot transportowy.

Kierownictwo również zwróciło uwagę. Wspólnota Madrytu Zaledwie dwa miesiące temu podpisałem umowę o współpracy z Madrid Air Cargo Forum (MadCargo), aby Przekształcenie regionu w globalny węzeł logistyczny w transporcie lotniczym towarów. Nie tylko ona dąży do tego celu. Saragossa, miasto z drugim hiszpańskim lotniskiem cargo – tuż za Madrytem, ​​gdzie szef rządu Aragonii, Javier Lampan, poprosił rząd centralny o uczynienie lotniska prawdziwym węzłem logistycznym. Jedną z propozycji osiągnięcia tego celu jest posiadanie przez AVE drugiego terminalu na lotnisku.

Ciekawostki i potrzeba dywersyfikacji

Drugim ważnym powodem stworzenia Correos Cargo jest rozcieńczenie Ekspresowa aktywność pocztowa, wyraźnie spada od kilku lat. Niedawno przyznał się prezes firmy Juan Manuel Serrano w wywiadzie Że spółka publiczna przechodzi skomplikowaną sytuację ze względu na upadek tradycyjnego biznesu utracony w 2020 roku, roku epidemii, 560 milionów listów nie tylko wróciło, ale również utrzymało roczny spadek na poziomie 14%. Jego rachunek zysków i strat został zamknięty bezprecedensowymi czerwonymi liczbami.

Przyleganie do trajektorii powietrza odpowiada potrzebujesz dywersyfikacji. Firma szukała już porad dotyczących otwierania nowych linii biznesowych i krajów działalności w ciągu następnej dekady – i już działa w Portugalii po wykupieniu większościowego pakietu akcji Rangel Express-. Wśród planów ekspansji pojawiły się różne zakłady, takie jak założenie własnej firmy kolejowej, a także Renfe Lub rozszerz się na Brazylię.

You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

"Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *