Riva Show i Gardabag Odbędzie się ponownie w dniach 11-14 czerwca Centrum Wystaw od Riva del Garda (Włochy). Wystawcy z ponad 30 krajów, w tym z Włoch, ChinyI indykI IndieI PakistanI BrazyliaI IndonezjaI IranI EgiptI NigeriaI Zjednoczone KrólestwoI NiemcyI HiszpaniaI Portugalia także Polskazaprezentuje swoje najnowsze kolekcje w zakresie butów i toreb oversize.
„Dwie ostatnie edycje zostały dotknięte epidemią, ale Expo Riva Show i Gardabag po raz kolejny przyciągają duży napływ komercyjny z sektora obuwia, galanterii skórzanej i akcesoriów”, mówi. Alessandra AlbarelliDyrektor generalny Riva del Garda FierecongressiOrganizator wystawy. „I nie możemy zapomnieć o obecności około 60 chińskich firm w następnym numerze czerwcowym, czy to osobiście, czy za pośrednictwem nowego. budka hybrydowy. Ich obecność to kolejny pozytywny znak, że możemy przezwyciężyć ograniczenia nałożone przez stan zagrożenia zdrowia publicznego bez wpływu na biznes” – dodaje Albarelli.
zrównoważone targi
Zrównoważony rozwój po raz kolejny będzie przedmiotem dużej części wydarzeń, rozmów, analiz i okrągłych stołów, które stworzą kalendarz równoległych działań na Expo Riva Schuh & Gardabagas. Podczas kolejnego zaproszenia w czerwcu, zrównoważony rozwój skupi się na ważnym aspekcie, takim jak identyfikowalność. W tym celu organizacja uruchomi nową inicjatywę Wioska innowacji w handlu detalicznymznany również jako Wioska 2,0które będą udostępniać i tworzyć sieci biznesowe między start-upami a innymi już istniejącymi firmami, które zajmują się przede wszystkim identyfikowalnością produktów.
Z kolei w czerwcowej edycji Expo Riva Schuh & Gardabags zaprezentowane zostaną kreacje stworzone na konkurs typ skóry. Opracowany we współpracy z brazylijską firmą JBS Couros i szkoła arbitralnyProjekt ten ma na celu promowanie zrównoważonego projektowania wyrobów skórzanych, ze szczególnym uwzględnieniem kreacji z materiałów pochodzących z recyklingu i zrównoważonego zarządzania zasobami.
Kategoria: aktualności, wystawy
„Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia.”