Fermax nieznacznie obniżył sprzedaż do 59,3 mln podczas epidemii

Walencja. Walencja Vermax, firma specjalizująca się w produkcji systemów domofonowych do domów, zmniejszyła swoją sprzedaż o 7,7% w 2020 r. do 59,3 mln w porównaniu do 64,3 mln w 2019 r. Znajduje to odzwierciedlenie w księgach rachunkowych firmy złożonych do Rejestru Handlowego, gdzie wskazuje na 6,25 Procentowy spadek zysków w Koronawirusie odcisnął piętno na całej gospodarce.

Założona w 1949 roku i obecnie prowadzona przez Jeremy’ego Palacio firma Fermax jest obecnie liderem na rynku krajowym i zainstalowała miliony wideodomofonów na pięciu kontynentach. Chociaż produkują w połowie drogi między swoimi zakładami w Walencji i Alacoas, ponad 60% produkcji pochodzi z Hiszpanii, gdzie firma ma filie w Anglii, Francji, Polsce, Singapurze, Chinach lub Belgii.

Choć firma nie wskazała w swoich wyliczeniach wpływu Covid na spółkę, to zrobiła to w księgach rachunkowych z 2019 r., kiedy to wskazała zaprzestanie działalności w spółce dominującej i w krajowych spółkach zależnych od 30 marca do kwietnia. 9, 2020. Tymczasem w oddziale singapurskim oczekiwano, że do 1 czerwca zostaną zawieszone nieistotne działania zatwierdzone przez władze lokalne.

„Grupa miała Zbiory Wystarczające do zapewnienia produkcji w krótkim okresie oraz aby wpływ niedoboru podaży w dniach, w których utrzymywało się to ograniczenie działalności był minimalny”, uwzględniono w zamknięciu rachunków za 2019 r., w stosunku do sytuacji, jaka zaistniała w 2020 r. Spółka ustaliła, że ​​zamówienie ERTE zostało złożone na terenach produkcyjnych w krajowych spółkach grupy, co objęło 199 pracowników z siły roboczej i zostało reintegrowane wraz z przywróceniem działalności.

W każdym razie posunięcia Fermaxa w 2021 roku mają na celu otwarcie nowych szlaków handlowych. czyli uruchomiła sekcję sprzedaży usług związanych z „smart city”, Fermax Servicing SL ma na celu komercjalizację usług komputerowych, obecnie przemianowanych na Opendit Servicios Digitales SL. iW ostatnich latach firma publicznie wykazała zainteresowanie podłączeniem swojego systemu do domów i oferowaniem wartości dodanej. Ścieżka, która ma na celu dołączenie znaku ulicznego do własnej chmury z zadaniem posiadania geograficznie zdefiniowanych obiektów z informacjami, które pozwalają im na interakcję z użytkownikiem końcowym lub możliwość świadczenia usług stronom trzecim.

Mając na celu pogłębienie tej ścieżki, w tym roku firma pozyskała 20% udziałów początek Walencja decalaba, zajmująca się opracowywaniem projektów technologicznych, aplikacji internetowych i mobilnych, tworzeniem rozwiązań i produktów cyfrowych oraz wykorzystaniem przełomowych technologii. Dzięki temu procesowi firma postawiła sobie za cel przyspieszenie wejścia w sektor usług i kontynuowanie ścieżki innowacji i usług.

You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

"Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *