Hanoun rozpoczyna proces reklamy dla publiczności – ideał / nowość

Hanoun rozpoczyna proces reklamy dla publiczności – ideał / nowość

Affectionate, hiszpańska firma zajmująca się marketingiem online zrównoważonych i ręcznie robionych dekoracji i mebli w Europie, Proces notowania rozpoczął się na rozwijającym się rynku korporacyjnym BME Growth.

Platforma opublikowała już wywiad Dokument informacyjny o rejestracji na rynku (DIIM)choć nadal nie wiadomo, w jakim terminie zostanie wprowadzony do obrotu i po jakiej cenie będzie akcja.

Operacja, która będzie realizowana przez międzynarodową markę ekologicznych mebli i materiałów do dekoracji wnętrz, ma podwójny wymiar, ponieważ pierwsze kredyty subskrybowane w 2021 r. zostaną skapitalizowane w wysokości 3,78 mln euro w postaci podwyższenia kapitału, a nie pieniędzy, dodatkowo, Oferta objęcia akcji do maksymalnie 8 mln eurodo czasu zebrania środków na łączną kwotę ok. 12 mln euro.

Jak wyjaśniono w prospekcie, „W dniu skutecznego włączenia akcji Spółki do BME Growth od tego czasu nie będzie dokonywana żadna wycena. Oferta Subskrypcji jest wystarczająco istotnym procesem finansowym, aby ustalić pierwszą cenę referencyjną do rozpoczęcia kontraktacji akcji spółki w BME Growth. W związku z tym wartość wszystkich akcji spółki zostanie ustalona na dzień jej faktycznego notowania w BME Growth z uwzględnieniem ceny subskrypcji w ramach oferty oraz liczby akcji spółki po konwersji kredytów zamiennych i zakończeniu subskrypcji oferta opisana w niniejszym dokumencie informacyjnym.”

Rozwój i ekspansja są kluczowe

Wraz z wejściem na giełdę firma dąży do zwiększenia dopuszczalnego zasięgu działania Zwiększ przepływ kapitału i zapewnij większą elastyczność inwestorom.

W ten sposób Hano Kontynuuje proces organicznego wzrostu w celu realizacji celów biznesowychktóry obejmuje przejmowanie firm z sektora, które podzielają wizję biznesową firmy.

Do jej głównych celów należy również internacjonalizacja działalności i rozszerzenie jej obecności na głównych rynkach (Hiszpania, Francja, Niemcy i Włochy), a także rozwój innych rynków, które są już obecne w Europie, takich jak Holandia, Belgia, Holandia i Szwecja.

Maurice Badia założyciel i prezes firmy, Zauważył, że czuła integracja z BME Growth jest „naturalnym krokiem w ewolucji firmy, która aspiruje do bycia cyfrowym i przyjaznym dla środowiska punktem odniesienia w europejskim przemyśle meblarskim, biorąc pod uwagę jej konkurencyjność i możliwości, a także model biznesowy na żądanie ”.

dla tej części, CEO firmy, Juan Alvarezpodkreślił karierę firmy na rzecz wzrostu, biorąc pod uwagę, że „dostęp do BME Growth otworzy nowe źródła finansowania, aby skonsolidować nasze ambitne projekty, co pozwoli nam wdrożyć potencjalne możliwości biznesowe, które już badamy i niewątpliwie przyniesie wartość dla akcjonariuszy”.

Hanoun osiągnął przychody w wysokości 4,09 mln euro w 2021 r. (w porównaniu ze sprzedażą netto 300 000 euro odnotowaną w 2018 r.), a od momentu powstania w 2017 r. zamknęła już trzy rundy finansowania, w których cele zostały przekroczone.

Zrównoważona firma meblowa „online” umocniła swoją pozycję na rynku europejskim dzięki intensywnemu procesowi internacjonalizacji marki. Tym samym w roku podatkowym 2021 29% jej całkowitych dochodów faktycznie pochodzi ze sprzedaży za granicę.

Andbank España i GVC Gaesco Valores uczestniczą w ofercie subskrypcji jako wspólne podmioty ubezpieczeniowe, natomiast Banco Sabadell będzie pełnić rolę agenta. Podobnie Gaesco Valores ma również działać jako dostawca płynności dla spółki, podczas gdy DCM Asesores został wyznaczony jako zarejestrowany doradca, a Prosita Abogados jako doradca prawny spółki w procesie IPO.

Uprzejmy

Brak planów otwierania sklepów fizycznych

czuły wybrał System na żądanie, który cyfrowo przyjmuje zamówienia klientów i dystrybuuje je za pośrednictwem sieci dostawców rzemieślniczych.

Od momentu powstania w listopadzie 2017 r. odnotowuje wzrost i zapotrzebowanie na średnio 200% rocznego wzrostu.

Obecnie firma Dodaje ponad 100 węzłów z siecią dostawców cyfrowych Z umowami o sprawiedliwym handlu zlokalizowanymi głównie w Hiszpanii. Ponadto, wychodząc naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu międzynarodowemu, podpisano umowy z małymi i średnimi warsztatami w Polsce, Czechach i na Węgrzech.

Model biznesowy Hanun opiera się przede wszystkim na sprzedaży za pośrednictwem strony internetowej produktów wytwarzanych ręcznie przez rzemieślniczych dostawców z Unii Europejskiej, którzy używają materiałów zrównoważonych, nadających się do recyklingu i/lub recyklingu. Część produktów jest jednak sprzedawana poza kanałami internetowymi skierowanymi do klientów korporacyjnych, głównie działających w sektorze hotelowym i restauracyjnym (4% w 2021 r.) oraz za pośrednictwem innych internetowych platform sprzedażowych (2% w 2021 r.).

A teraz firma On nie ma Planuje otwarcie fizycznych punktów sprzedaży lub rozpoczęcie marketingu bezpośredniego swoich produktów za pośrednictwem osób trzecichponieważ jest przekonany, że elastyczność i natychmiastowość w jego cyfrowej linii biznesowej jest jednym z kluczy do napędzania jej wzrostu.

You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

"Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *