Hanoun zacznie handlować z wartością 31 mln – Idealista / aktualności

Hanoun zacznie handlować z wartością 31 mln – Idealista / aktualności

Firma meblowa „online” Hannun przejdzie do BME Growth z rozszerzeniem Całkowita wycena ponad 31,58 mln euro, po 1,01 euro na akcjęktóry znajduje się w górnym zakresie określonego zakresu, zgodnie z raportem Bolsas y Mercados Españoles (BME).

Decyzja ta została podjęta z jednej strony po dokonaniu oceny wielkości i jakości popytu odnotowanego w IPO, az drugiej po to, aby dać spółkom szansę na promocję, gdy zacznie być notowana na BME Growth.

Przy tej cenie, która została ustalona w drodze wzajemnego porozumienia między spółką a jej podmiotami ubezpieczeniowymi, Andbank i GVC Gaesco, adekwatna wycena wynosi 31 584 090,77 EUR, Po dokonaniu podwyższenia kapitału o osiem milionów euro, który został przekroczony.

Firma, której głównym przedmiotem działalności jest projektowanie i produkcja na żądanie mebli ze zrównoważonych źródeł, usprawniła działanie poprzez ofertę akcji skierowaną do inwestorów kwalifikowanych i niekwalifikowanych. Podobnie oczekuje się, że wszystkie akcje Hanoon zostaną dopuszczone do obrotu, w tym 12 640 597 akcji nowo wyemitowanych.

Rozwój i ekspansja są kluczowe

Wraz z wejściem na giełdę firma dąży do zwiększenia dopuszczalnego zasięgu działania Zwiększ przepływ kapitału i zapewnij większą elastyczność inwestorom, Jak opisano w Handbook of Market Entry Information (DIIM) opublikowanym na początku maja.

W ten sposób Hano Kontynuuje proces organicznego wzrostu w celu realizacji celów biznesowychktóry obejmuje przejmowanie firm z sektora, które podzielają wizję biznesową firmy.

Do jej głównych celów należy również internacjonalizacja działalności i rozszerzenie jej obecności na głównych rynkach (Hiszpania, Francja, Niemcy i Włochy), a także rozwój innych rynków, które są już obecne w Europie, takich jak Holandia, Belgia, Holandia i Szwecja.

Maurice Badia założyciel i prezes firmy, Zauważył, że czuła integracja z BME Growth jest „naturalnym krokiem w ewolucji firmy, która aspiruje do bycia cyfrowym i przyjaznym dla środowiska punktem odniesienia w europejskim przemyśle meblarskim, biorąc pod uwagę jej konkurencyjność i możliwości, a także model biznesowy na żądanie ”.

dla tej części, CEO firmy, Juan Alvarezpodkreślił karierę firmy na rzecz wzrostu, biorąc pod uwagę, że „dostęp do BME Growth otworzy nowe źródła finansowania, aby skonsolidować nasze ambitne projekty, co pozwoli nam wdrożyć potencjalne możliwości biznesowe, które już badamy i niewątpliwie przyniesie wartość dla akcjonariuszy”.

Hanoun osiągnął przychody w wysokości 4,09 mln euro w 2021 r. (w porównaniu ze sprzedażą netto 300 000 euro odnotowaną w 2018 r.), a od momentu powstania w 2017 r. zamknęła już trzy rundy finansowania, w których cele zostały przekroczone.

Zrównoważona firma meblowa „online” umocniła swoją pozycję na rynku europejskim dzięki intensywnemu procesowi internacjonalizacji marki. Tym samym w roku podatkowym 2021 29% jej całkowitych dochodów faktycznie pochodzi ze sprzedaży za granicę.

Andbank España i GVC Gaesco Valores uczestniczą w ofercie subskrypcji jako wspólne podmioty ubezpieczeniowe, natomiast Banco Sabadell będzie pełnić rolę agenta. Podobnie Gaesco Valores ma również działać jako dostawca płynności dla spółki, podczas gdy DCM Asesores został wyznaczony jako zarejestrowany doradca, a Prosita Abogados jako doradca prawny spółki w procesie IPO.

Uprzejmy

Brak planów otwierania sklepów fizycznych

czuły wybrał System na żądanie, który cyfrowo przyjmuje zamówienia klientów i dystrybuuje je za pośrednictwem sieci dostawców rzemieślniczych.

Od momentu powstania w listopadzie 2017 r. odnotowuje wzrost i zapotrzebowanie na średnio 200% rocznego wzrostu.

Obecnie firma Dodaje ponad 100 węzłów z siecią dostawców cyfrowych Z umowami o sprawiedliwym handlu zlokalizowanymi głównie w Hiszpanii. Ponadto, wychodząc naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu międzynarodowemu, podpisano umowy z małymi i średnimi warsztatami w Polsce, Czechach i na Węgrzech.

Model biznesowy Hanun opiera się przede wszystkim na sprzedaży za pośrednictwem strony internetowej produktów wytwarzanych ręcznie przez rzemieślniczych dostawców z Unii Europejskiej, którzy używają materiałów zrównoważonych, nadających się do recyklingu i/lub recyklingu. Część produktów jest jednak sprzedawana poza kanałami internetowymi skierowanymi do klientów korporacyjnych, głównie działających w sektorze hotelowym i restauracyjnym (4% w 2021 r.) oraz za pośrednictwem innych internetowych platform sprzedażowych (2% w 2021 r.).

A teraz firma On nie ma Planuje otwarcie fizycznych punktów sprzedaży lub rozpoczęcie marketingu bezpośredniego swoich produktów za pośrednictwem stron trzecichponieważ jest przekonany, że elastyczność i natychmiastowość w jego cyfrowej linii biznesowej jest jednym z kluczy do napędzania jej rozwoju.

You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

"Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *