Światowa supergwiazda muzyki latynoskiej, Ozuna, spotkała się dzisiaj na prezentacji kolekcji Jean Paul Gaultier jesień 2023 autorstwa Juliena Dosseny.
Wielokrotnie nagradzany portorykański piosenkarz i autor tekstów przybył na imprezę, która odbyła się w ramach Paris Haute Couture Week, w towarzystwie żony Tiny Melendez; Oba są ekskluzywnymi sportowymi archiwami Gaultiera.
Podczas imprezy Ozuna spotykał się także z innymi celebrytami, takimi jak Cardi B, Offset i Tokischa.
Dwukrotny zdobywca Latin Grammy jest w Europie od zeszłego tygodnia, aby wspierać swój najnowszy projekt „Afro”, składającą się z siedmiu utworów EP-kę, w której współpracowali Davido, Omah Lay i Amarion.
Jego letnia trasa koncertowa AFRO EuroTour 2023 rozpocznie się w piątek, 7 lipca w Accor Arena w Paryżu.
Wśród 16 zaplanowanych dat Ozuna zabierze również swój program do różnych miast, między innymi w Hiszpanii, Włoszech, Izraelu, Polsce, Holandii i Szwajcarii.
Ozuna bierze udział w wydarzeniu organizowanym przez eBay i Gerarda Pique w Madrycie
Portorykański Ozuna zabłysnął zeszłej nocy w Madrycie na imprezie zorganizowanej przez słynnego influencera eBay i byłego partnera Shakiry, Gerarda Pique, i która przyciągnęła ponad 65 000 osób.
Wieczór trzeciego roku, w którym wystąpili również Feid i Quevedo, był idealnym miejscem na rozpoczęcie nowego remiksu Li Kake.
Przedstawienie się na Velada del Año 3 zapoczątkowało trasę koncertową Ozuny po Hiszpanii i Europie. To zdecydowanie silny rynek, który otworzył przed nim drzwi „, powiedział jego menedżer Vicente Saavedra.
Impreza bokserska zorganizowana przez influencera eBay Janus i gromadząca urocze osobistości z platform cyfrowych stała się trendem w sieciach społecznościowych. Pokaz Ozuny ustąpił miejsca rozpoczęciu walki między argentyńskim Cusco a chilijską niemiecką Garmendia.
Grupa Estopa i Rosario Flores była również częścią akcji na stadionie Cívitas Metropolitano w Madrycie w Hiszpanii.
Ozuna zachwycił publiczność utworami „Alfarzanti”, „I Throw You Away”, „Get Ready” i „Baila baila baila”, a także „Merco” ze wspomnianym Lil Kake i „Hey Mor” z Ferxo.
„Niezależny przedsiębiorca. Komunikator. Gracz. Odkrywca. Praktyk popkultury.”