firma zajmująca się nieruchomościami Sonae Sierra przedstawiła prezentację dla mediów (w której El Inmobiliario uczestniczył co miesiąc) wyjaśniając swoją nową strategię Opiera się na czterech głównych filarach:
Pierwszym z nich jest rozszerzenie działalności w zakresie zarządzania funduszami inwestycyjnymi. cel firmy Zwiększ wartość generowaną przez rozszerzenie możliwości tworzenia narzędzi, które dostosowują się do celów rentowności i zrównoważonego rozwoju każdego inwestora; Ponadto chcą rozszerzyć działalność na nowe sektory – obecnie zarządzają aktywami innymi niż centra handlowe o wartości 1 000 mln euro – i mają długoterminową wizję, zauważył Vitor Duarte, menedżer portfela ds. zarządzania inwestycjami firmy, który również stwierdził, że współpracują „z wieloma światowej sławy inwestorami, cieszącymi się prestiżem, popytem i jakością, zarządzając 14 wehikułami inwestycyjnymi”. „Ponadto w tym roku staliśmy się pierwszą firmą w sektorze nieruchomości w Portugalii, która wyemitowała obligacje powiązane ze zrównoważonym rozwojem” – dodał.
Obecnie zarządzają całkowitymi aktywami 8 miliardów euro Mają ambitny cel osiągnięcia 10 000 milionów w 2025 roku.
Kolejna kolumna to Rozwijać zrównoważone i odrębne projekty miejskie, Integruje się w spójny sposób z różnymi zastosowaniami nieruchomości, np. mieszkaniowymi, biurowymi, rekreacyjnymi i komercyjnymi. Jej celem jest inwestowanie w południowej Europie. Firma chce zainwestować 1 000 mln w projekty nieruchomościowe w ciągu najbliższych pięciu lat (Niekoniecznie sam, może być z innymi partnerami).
Sonae Sierra już ma Trzy projekty wielofunkcyjne w Portugalii. Ponadto, jak wyjaśnił Alberto Bravo, Dyrektor Zarządzający ds. Zarządzania Nieruchomościami w Iberii, firma przekształca dwa tradycyjne rynki w kraju portugalskim (Bom Susiso Market w Porto i Braga Municipal Market) oraz drugi we Włoszech (Reggio Emili). ). Nie są jeszcze w Hiszpanii, ale szukają okazji i wkrótce można je zobaczyć.
Trzeci filar składa się z Przygotuj portfolio centrum handlowego zarządu na przyszłość, Tworząc odrębne, wielokanałowe doświadczenia, zapewniające wartość dodaną zarówno konsumentom, handlowcom, jak i partnerom. W tym celu zainwestują 500 mln euro. Według Alexandre Bessegiro, dyrektora ds. rozwoju Iberia w firmie, w ostatnich latach zainwestowali w Hiszpanii ponad 50 milionów euro w naprawy, w szczególności w Max Center, Valle Real, Plaza Mayor i „zawsze u boku Reify. [la unidad de negocio de Sierra enfocada en ofrecer soluciones multidisciplinares para la creación, renovación y mejora de espacio]Obecnie pracują nad przebudową kilku swoich hiszpańskich centrów handlowych, inwestując 25 milionów euro, na przykład w całkowitą zmianę elewacji Grancasa (Saragossa) lub renowację 13.000 metrów kwadratowych GLA w Luz del Tajo (Toledo) ).
Według Bessigero, Sonae Sierra poszukuje możliwości inwestycyjnych w rozwoju „zrównoważonych i zdywersyfikowanych projektów miejskich, które integrują różne zastosowania nieruchomości (mieszkaniowe, biurowe, alternatywne i komercyjne), w głównych hiszpańskich miastach: Madrycie, Barcelonie, Maladze , Bilbao i Walencja”.
Czwarta kolumna wskazuje Wzmocnienie zintegrowanej oferty obsługi nieruchomości w kontekście nowych doświadczeń oczekiwanych od miast. Dziedzina zarządzania nieruchomościami dywersyfikuje i powiększa portfolio zarządzania podmiotami zewnętrznymi w kierunku różnych sektorów, w których zapewnia wartość dodaną. Z drugiej strony, Reify. Stawia na internacjonalizację i wzrost portfela klientów zewnętrznych. Firma podkreśla również, że opracowuje rozwiązania poprawiające efektywność energetyczną i zrównoważony rozwój miast.
Jorge Rodriguez, dyrektor ds. rozwoju biznesu i obsługi klienta w Reify, zauważył: „W zeszłym roku, od czasu zmiany marki Reify, podpisaliśmy ponad 1150 umów z różnymi klientami na badanie, rozwój i zarządzanie nowymi projektami w Niemczech, Włoszech, Hiszpanii i Portugalii , Polska, Czechy, Rumunia, Grecja i Kolumbia oraz Maroko.”
Zastanów się nad czymś materialnym. Ma zintegrowane i multidyscyplinarne podejście do opracowywania projektów i, według jej prezesa, zdołała rozwijać się w różnych sektorach, takich jak biura, mieszkania, mieszkania mieszane, mieszkania dla studentów i osób starszych, sprzedaż na sztukiGościnność, edukacja, transport i zdrowie. Rodriguez dodaje to na Reify. Będą nadal przewidywać trendy rynkowe, pracować nad zaspokojeniem potrzeb miast, w których rozwijają swoje projekty, a także potrzeb ich mieszkańców, podsumowuje „Reify. Opracowali ponad 300 projektów w ponad 30 krajach”.
Związane z
„Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia.”