Sunsundegui zabezpiecza swoją przyszłość dzięki historycznej umowie z Volvo i stworzy ponad 400 miejsc pracy w Alsasua

Sunsundegui zabezpiecza swoją przyszłość dzięki historycznej umowie z Volvo i stworzy ponad 400 miejsc pracy w Alsasua

Sunsundegui zabezpiecza swoją przyszłość dzięki historycznej umowie z Volvo i stworzy ponad 400 miejsc pracy w Alsasua

Powiązany

Sunsundegui właśnie podpisało przełomową umowę z Volvo, która gwarantuje jej przyszłość i działalność na najbliższe lata, co dodatkowo obejmuje zatrudnienie ponad 400 osób w fabryce Alsasua w ciągu najbliższych czterech lat. zatem, Fabryka wzrośnie z oczekiwanych 281 miejsc pracy na koniec tego roku do ponad 700 miejsc pracy w 2027 roku. i osiągając 737 w 2028 roku.

Zgodnie z deklaracją intencji podpisaną przez obie strony, najnowsze podwozia autobusowe Volvo i autobusy wysokiej klasy (Volvo 9700 i Volvo 9900) rozpoczną się w przyszłym roku, a modele trafią na rynek i na drogi przez cały 2025 rok. Sunsundegui otrzymało silne wsparcie od rządu Nawarry przez SODINA, która zaangażowała około 39 mln euro.

W rzeczywistości Sodena towarzyszy Sunsundegui od 2010 roku, kiedy to przejął firmę na trzy lata. Ostatecznie został sprzedany zespołowi zarządzającemu kierowanemu przez José Ignacio Murillo i personelowi.

Umowa z Volvo pozwoli firmie Sunsundegui na znaczne podwojenie istniejących mocy produkcyjnych. W pierwszym kwartale 2025 roku fabryka karoserii będzie montować dwa autobusy dziennieco oznacza dodanie 420 samochodów rocznie, zwiększając liczbę samochodów Volvo i innych klientów Sunsundegui do 800 samochodów rocznie.

„To historyczna wiadomość dla Alsoy i Navary. Praca kierownictwa była ogromna i świadczy o wielkim zaufaniu Volvo do Sunsundegui i jakości jego pracy”

Mikel Irojo. Minister rozwoju gospodarczego w rządzie Nawarry

Z wyprzedzeniem, po podpisaniu umowy transferu technologii, zaplanowanej na drugi kwartał tego roku, Sunsundegui zbuduje samochód testowy w trzecim kwartale 2023 roku i trzy prototypy w pierwszym kwartale 2024 roku. Maj 2024.

Kolejny tydzień pracy

Aby skutecznie sprostać wyzwaniu, które obejmie inwestycje o wartości ok. 16 mln euro, Sunsundegui, co pociągnęło za sobą historyczne problemy z rentownością, musisz dojść do porozumienia ze swoimi pracownikami, aby zwiększyć liczbę dni roboczych do 219 (w porównaniu z obecnymi 212), przy czym czas kanapkowy jest obowiązkiem pracownika. Rzeczywisty dzień pracy wynosi 7,75 godziny dziennie.

Zajmie się również „restrukturyzacją personelu w celu wyeliminowania nadmiernej absencji”, która obecnie wynosi 17% wśród pracowników zatrudnionych bezpośrednio. Celem jest pozostawienie go na poziomie 10%.

Z tym wszystkimSunsundegui wzrośnie z 50 milionów rachunków w 2023 roku do ponad 151 milionów w 2028 roku, z wynikiem netto pomnożonym przez dziesięć: z 0,6 mln w tym roku do 6,3 w ciągu pięciu lat. W każdym razie marża brutto pozostanie na skromnym poziomie 7,3%, co tłumaczy korekty godzin pracy zaproponowane przez zarząd spółki.

Konieczność importu siły roboczej

To nie jedyne wyzwania stojące przed Sunsundegui, które będzie musiało zatrudnić odpowiedni personel, aby zaspokoić te potrzeby kadrowe. mieszkania o dość wysokim wskaźniku obłożenia, Obecnie nie zapewnia do tego niezbędnej siły roboczej.

Dlatego też Navara prosi o przeprowadzenie podwójnego szkolenia w FP w szkole Alsasua, spawanie, malowanie, elektryka i stolarstwoa także pomoc w integracji pracowników z Polski — Volvo właśnie ogłosiło zamknięcie swojej wrocławskiej fabryki — a także z innych społeczności.

„Utworzymy grupę roboczą między rządami Nawarry i Sodeny, we współpracy z Radą Miasta Alsasua, aby zapewnić zaspokojenie wymaganych potrzeb w najbliższej przyszłości”, wyjaśnia Mikel Irujo, Minister Rozwoju Gospodarczego. I głowa Sudiny.

Jakość Sunsundegui, klucz

„Sunsundegui to ceniony partner i, z naszego doświadczenia, wysoce profesjonalna firma o wyjątkowych możliwościach” — wyjaśnia Dan Peterson, starszy wiceprezes Volvo Buses. „Ma zdolność sprostania wymaganiom i wymaganiom wielu europejskich rynków, a jego korpusy są wysoko cenione przez naszych klientów. Wspólnie jesteśmy przekonani, że stworzymy grono wybitnych trenerów, którzy będą przewodzić branży.”

Volvo zdecydowało się zmienić swój model biznesowy, koncentrując się na produkcji podwozi i współpracy z zewnętrznymi producentami nadwozi, w tym przypadku Sunsundegui, w celu poprawy swoich wyników ekonomicznych. Zarządzana przez José Ignacio Murillo, Navarrese oferuje gwarancje jakości, których wymaga Sudeca.

You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

"Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *