Niepewność w dalszym ciągu prześladuje sektor motoryzacyjny i wywiera na niego negatywny wpływ
Volkswagena Navarę. Adres fabryki
Landaben Zgłosiłem w piątek Radzie Pracy, która ostatecznie
Nie będzie w tym kwartale zawierał umów tymczasowych, aby zrealizować zadanie przydziału 295 020 samochodów wymagane przez markę
Niemcy oraz że według źródeł związkowych wymagałoby to tymczasowego przyjęcia do 360 pracowników w celu wzmocnienia siły roboczej. Zatrudnianie pracowników tymczasowych jest miarą elastyczności, która pozwala firmie zwiększać dzienną produkcję samochodów. Dzieje się tak dzięki dodatkowej pracy, która pozwala im tak ułożyć akcję, aby przerwy nie powodowały zatrzymania serialu. Aby było to możliwe, zdaniem firmy, konieczna jest integracja niektórych elementów
150 dodatkowych pracowników na zmianę Zatem liczba umów ostatecznie zależy od tego, czy postępowanie dotyczy jednej, dwóch, czy wszystkich trzech zmian dziennych.
i należy pamiętać, że przez pierwsze pięć miesięcy roku są oni zarejestrowani w Landabene Czternaście dni przestoju z powodu braku części i komponentów Doprowadziło go to do powstania luki wynoszącej 20 132 samochodów w stosunku do początkowej prognozy produkcji, której, jak się spodziewa, począwszy od piątkowego ogłoszenia, że pracownicy będą mogli odzyskać siły do końca roku dzięki zatrudnieniu pracowników tymczasowych i pracy w niektóre soboty.
Jednak drugiego dnia roboczego po przerwie wakacyjnej kierownictwo na posiedzeniu zwołanym na wniosek komisji chciało wyjaśnić, że w nowym harmonogramie produkcji nie będzie żadnych wyjazdów wypoczynkowych ani sobót w celu odzyskania samochodów utraconych podczas przerwy letniej. pierwszy semestr roku
Wreszcie, jak ogłosił dyrektor Union Logistics,
program roczny Do
Volkswagena Navarę Zostanę w tym roku
280 420 samochodów kto rzuca str
Produkcja zmniejszyła się o prawie 15 000 pojazdów (14600) powyżej liczby, która była dotychczas dostępna.
Prezentacja zatwierdzona
Jednak na horyzoncie wciąż wisiały ciemne chmury. W tej chwili dostawy części do fabryki zostały ponownie zagrożone. Teraz, jak szczegółowo opisała firma z powodu powodzi
Słowenia i odpal
Polska. Zmuszony byłem zrobić pauzę
Limonka kto zapewnia
Volkswagena Navarę biegu pomiędzy silnikiem a skrzynią biegów, zagrażając dostawie tego kluczowego elementu przekładni. Jakby tego było mało, w polskiej fabryce wybuchł pożar
nowy Rok która dostarcza opony do
Polska. Chociaż teraz
Landaben Uwzględniono dwa tygodnie produkcji, a znaczenie, jakie ta sytuacja może mieć w perspektywie krótko- i średnioterminowej, nie jest w tej chwili znane, dlatego firma będzie już szukać nowych dostawców, aby uniknąć nowych zamknięć.
Jeśli chodzi o prognozy wielkości produkcji na przyszły rok, kierownictwo Landaben ograniczyło się do stwierdzenia, że ostateczne planowanie nastąpi w nadchodzących tygodniach i że spodziewają się, że ogłoszona dotychczas wielkość produkcji wzrośnie o około 250 000 pojazdów w 2024 r. i 150 000 do 2025 r. należy pamiętać, że rok 2024, a konkretnie kwiecień, to planowany termin zaprzestania produkcji kolumna I zacznij dostosowywać obszar blachy pojazdów elektrycznych.
Przyszłość polo
W obliczu perspektywy łagodzenia przepisów
Euro7zaplanowane na lipiec 2025 r., które ogranicza i reguluje ilość emisji zanieczyszczeń, jakie może generować nowy samochód,
UGT I
CCOO Poprosili już o ciągłość produkcji Polo przez cały 2024 rok, aby uniknąć ewentualnych dni przestojów lub przynajmniej skrócić planowany przestój z 20 do 30 dni. Do
CCOO„Wycofanie się byłoby niezrozumiałe
kolumna Przygotowanie instalacji elektrycznej wcześniej niż jest to konieczne. Modele elektryczne mają wyłączność na produkcję
Volkswagen Nawarra Musi istnieć możliwość produkcji pojazdów spalinowych razem z pojazdami elektrycznymi, tak aby ilości były duże. zniknięcie
kolumna Martw się też
the Kto skorzystał ze spotkania, aby zapytać o wpływ zarządzania potencjalnego moratorium
Unia Europejska7 Może to być w programie produktywności
Landaben najbliższych dwóch lat.
Mimo braku danych Administrator HR, Kay VohrhardtPodczas spotkania wyjaśnił, że przejście produkcyjne na lata 2024 i 2025 to „więcej niż wanna będzie brodzikiem” i podkreślił, że od 2026 r. pełna produkcja ma działać pięć dni w tygodniu na trzy zmiany. Według wstępnych oczekiwań firmy na ten rok, rozpoczęcie w drugiej połowie roku seryjnej produkcji samochodów elektrycznych pozwoli na wyprodukowanie do końca roku 200 tys. skompletowanych samochodów.