Volkswagen Navara potwierdza, że ​​wybrał już Hyundaia na swojego dostawcę akumulatorów

Volkswagen Navara potwierdza, że ​​wybrał już Hyundaia na swojego dostawcę akumulatorów

Volkswagen Navara potwierdza, że ​​wybrał już Hyundaia na swojego dostawcę akumulatorówJaviera Bergassa

Volkswagen Navara potwierdził dziś rano Radzie Zakładowej, że międzynarodowa korporacja wyznaczyła już zewnętrznego dostawcę odpowiedzialnego za montaż akumulatorów. I będzie to Huyndai Mobis, co kilka dni temu potwierdziła koreańska grupa, choć kierownictwo fabryki w Landaben potwierdziło, że umowa nie została jeszcze podpisana.

Posiedzenie odbyło się na wniosek komisji w drugi dzień roboczy Volkswagen Navara po święcie. Pomimo wściekłości związków zawodowych dyrektor zakładu Michael Hubuch nie był obecny, wysyłając dyrektor ds. zasobów ludzkich Kay Feuerhardt, szefa produkcji Miguela Angela Grigalbę i szefa planowania Davida Garcíę. .

W swoim przemówieniu Grigalba zauważył, że akumulatory, które VW będzie produkował we własnej fabryce w Sagunto, „zawsze były uważane za przedmiot, który należy kupić”, ale VW Navara jest gotowy na wypadek, gdyby międzynarodowy koncern zmienił zdanie i zdecydował się to zrobić. proces wewnętrznie. W tym celu konieczne jest dokonanie inwestycji o wartości 250 milionów euro Które niemiecka grupa zdecydowała się przydzielić innym centrom operacyjnym i produkcyjnym.

„Nie dostarczyli żadnej pewności ani żadnych danych potwierdzających litanię bzdur, których musieliśmy słuchać” – podsumowało CGT w notatce medialnej.

Jak twierdzi producent, międzynarodowa korporacja w dalszym ciągu odmawia inwestycji w nową maszynę drukarską. „W ciągu dwóch lub trzech tygodni otrzymamy ostateczną odpowiedź” – przekazała administracja, jak ELA wyjaśniła swoim podmiotom stowarzyszonym.

Mniej samochodów w tym roku

W tym samym duchu firma potwierdziła, że ​​produkcja w 2023 r. zmniejszy się o około 15 000 samochodów, przy braku konieczności korzystania z toalet i sobót w celu odzyskania zagubionych samochodów w pierwszym półroczu. Całkowita planowana produkcja wynosi obecnie 280 420 pojazdów. „To była jedyna pewność, jaką dali nam, ale także Belkinowi” – ​​wyjaśnili z CGT. Jednakże powodzie i pożary u dostawców w Słowenii i Polsce zagrażają dostawom niektórych części, takich jak koła zębate, więc ta produkcja również może być zagrożona.

Ze swojej strony Kai Feuerhardt potwierdził, nie podając jednocześnie konkretnych danych, że produkcja w latach 2024 i 2025 nie będzie tak niska, jak zapewniał na początku. „Wanna produkcyjna ostatecznie stanie się brodzikiem” – powiedział. Według niego do 2026 r. firma będzie pracować na trzy zmiany przez pięć dni w tygodniu. „Tak, nie wspomniał o liczbie pracowników” – wyjaśnił CGT.

You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

"Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *