Z pralni, która nie zapłaciła rachunku na 152 miliony

Z pralni, która nie zapłaciła rachunku na 152 miliony

Borja Vasquez I Alfonsa Vivancosa Poznali się wiele lat temu studiując prof Magister administracji biznesowej W Madryt. W tamtym czasie żadne z nich nie miało większego pojęcia o tym, jak działa sektor tekstylny, ponieważ nigdy nie wyobrażali sobie, że poświęcą się temu ciałem i duszą. oboje, sevillanus Od urodzenia mieli inne aspiracje. Inne sny, które były dalekie od tego, co chcieli, żeby było, gdy byli starsi, gdy byli dziećmi. „Chcę być lekarzJak mój tata.” Alfonso na hiszpański. „I, prawnikJak mój, bądź szczery Borja.

Żaden. Borja Vasquez (SewillaI 1977) skończy się na nauce Prawidłowy w Uniwersytet w Sewilli (My), ale szybko zdałem sobie sprawę, że „nie chcę nad tym pracować”. Alfonsa Vivancosa (SewillaI 1974) zrobili mały wypad do świata architektury, ale skończyli na studiach Inżynieria przemysłowatakże w My. Ale przejdź przez to Magister administracji biznesowej W Madryt Zmienią swoje życie na zawsze: zaczną Firma myjnia samochodowa Co nie powiodło się, dopóki los nie skłonił ich do założenia i kierowania BrokerzyTo jest sewilska marka modowa 2022 zamknięty obrotem 152 mln euroRozpoznają tę gazetę w rozmowie.

Ale jak to się wszystko stało i jak marnują pieniądze na chybione marzenie o osiągnięciu sukcesu z marką odzieżową? „Jazda konna Ekologiczna myjnia samochodowa To był mój ostatni projekt Magister administracji biznesowej W rzeczywistości był tak lubiany, że niektórzy członkowie jury chcieli w niego zainwestować” – wyjaśnia BorjaI główni brokerzy. „Teoretycznie był to projekt, który wydawał się przynosić dobry zwrot. Powiedzieliśmy: OK, tyle dni pracy, tyle samochodów mytych każdego dnia, tyle cen…” Wszystko w jednym Przewyższać I wyszło pięknie, ale rzeczywistość była dużo bardziej surowa – dodaje AlfonsoI Prezes podmiotu.

Borja Vázquez, prezes Scalpers, marki modowej z Sewilli.

zrzekać się tego

Niepowodzenie projektu. będzie nadal 2004 Do 2007. „Zaczęło się dużo problemów, których nie braliśmy pod uwagę, np. godziny otwarcia galerii handlowych, które mamy pralnieale było tego więcej iw końcu musieliśmy Konkurencja i likwidacja„, Konkluduje Borja. Dwóm przyjaciołom zabrakło pieniędzy i musieli wymyślić siebie na nowo.

[Vicente Cebrián-Sagarriga, el conde detrás del imperio de Marqués de Murrieta, la mejor bodega del mundo]

Pochodzenie brokerów

W tym czasie oboje mieli przyjaciela, Alberto Artachoktóry był „mały negocjować„L Koszule szyte na miarę w domu. Nie było to główne zajęcie naszego przyjaciela Albertoale był dobrze ukierunkowany na menedżerów lub kadrę kierowniczą wyższego szczebla, którzy mieli mało czasu na tworzenie niestandardowych koszul” – wspominają założyciele. Brokerzy. Albertopo katastrofie mycie samochoduzaproponował współpracę w negocjować.

Wtedy właśnie spotkali się w stołówce w Madrycie BorjaI Alfonso I Alberto z dwoma innymi przyjaciółmi, Marcos Ybarra I Rafał Medinaaby porozmawiać o tym, jak opracować projekt Brokerzy. Jedna z naszych szwalniczych klientek, Miguela ZarcoMiałem już pracę Sprzedawaj relacje za pośrednictwem PołączonyDlatego zdecydowaliśmy się zintegrować tę usługę z naszą działalnością. Kiedy się spotkaliśmy, rozmawialiśmy o tym, jak nadać mu wymiar, objętość i pielęgnację, aby projekt kwitł – wyjaśniają założyciele modowej marki.

On był 2007 W ten sposób ziarno tego, co stanie się później Brokerzymarka modowa, która dziś zarabia ponad 150 mln euro I Zatrudnia 1400 osób na całym świecie. Ewolucja rozpoczęła się od otwarcia pierwszego zakładu krawieckiego Madryt We wrześniu i drugim, w Sewillaw listopadzie tamtego roku. W miarę jak się rozwijaliśmy, projekt zaczął nabierać kształtu” — wyjaśnia Alfonsa Vivancosa. Wkrótce zaczęli też współpracować i sprzedawać swoje produkty angielski sąd.

Borja Vazquez (po lewej) i Alfonso Vivancos (po prawej), trzymający czaszkę i laskę, są obecni w logo Scalpers.

zrzekać się tego

– Dlaczego wybraliście czaszkę i skrzyżowane piszczele jako logo Scalpers? To pirackie logo…

– Kiedy Scalpers sprzedawał krawaty, ich logo przedstawiało ośmiornicę. Jednak po dwóch, trzech latach od rozpoczęcia projektu, kiedy firma zaczęła zdobywać uznanie społeczne, otrzymaliśmy roszczenie od innej firmy z prośbą o usunięcie logo, ponieważ uznała, że ​​jest zbyt podobne do ich logo.

To właśnie sprawiło, że znaleźliśmy się w trakcie tworzenia kolumny. Kilka zostało już wykonanych, ale nie mogliśmy użyć logo, które pojawia się również na koszulkach polo. Więc powiedzieliśmy „zróbmy czaszkę w logo”, co jest trochę złowrogie i było powiązane. Założyliśmy go i pomyśleliśmy, że jeśli nie zadziała, pozostanie tylko w limitowanej edycji. Potem okazało się to sukcesem i zostaliśmy z czaszką jako logo.

[Francisco se hace de 'oro’ con las zapatillas Hoff: las compras tú, María Pombo y él factura 17 millones]

300 milionów … w 2025 roku

w trochę więcej 15 lati wzrost Firma Sewilla To było niesamowite. Chociaż to prawda do końca 2013 Marcos YbarraI Alberto Artacho I Rafał Medina Przestaną się z nimi zadawać Brokerzyjest nie mniej prawdziwe Borja I Alfonso Wznieśli markę na wyżyny, których sami nie mogli sobie wyobrazić. W rzeczywistości są szczerzy wobec EL ESPAÑOL i mówią, że mają nadzieję „zapłacić rachunki”. 2023 Niektóre 200 milionów euro aby otrzymać rachunek 300 milionów W 2025„.

Do tego obaj szefowie Borja Vasquez jako CEO Alfonsa Vivancosa – Chociaż dali jasno do zrozumienia, że ​​stanowisko jest nieco bardziej formalne, ponieważ oba stanowiska pełnią dwie funkcje, chcą je nadal eksploatować Rynek kobiet. był w 2018 Kiedy zaczęli część modową szczupły i w 2019 moda na mała dziewczynka -Do dziecko rozpoczął w 2012-.

Alfonso Vivancos, dyrektor generalny Scalpers.

zrzekać się tego

Należy pamiętać, że około godz 16 lat Że marka ma, męska część była bardzo ważna, bo Brokerzy Zaczęło się jako męska marka. Ale ponieważ zaczęliśmy od części szczupłyjego sprzedaż wzrosła tak bardzo, że obecnie jest 25% rachunekon tłumaczy Alfonso. Czyli wzrost kobieca moda Do Brokerzy Tylko pięć lat To było jeszcze bardziej wykładnicze niż w przypadku Odzież męska w ciągu ponad dekady.

Na przykład w sprzedaży Połączonyco jest jedynym sposobem na ustalenie prawdziwego porównania, 50% sprzedaży jest dla mężczyźni i inni pięćdziesiąt% Do szczupły„, Dodać Borja Vasquez. Teraz plan Borja I Alfonso Wiąże się to również z dalszym zwiększaniem liczby „sklepów fizycznych i lad sklepowych” przydzielonych do części kobieca moda Do Brokerzy.

[Lydia Rodríguez vio el negocio antes que nadie en Bilbao: es profesora de bailes de TikTok]

Mimo wszystko istnieje inny sposób na rozwój marki, którą założył Borja I Alfonso jest wzmocnieniem rynek miedzynarodowy Szczególnie w PortugaliaGdzie jesteśmy w Hiszpanii cztery lata temu iw pozostałych częściach świata EuropaJednakże, Brokerzy Już więcej niż 280 sklepów W „Hiszpanii, Portugalii, Meksyku, Chile, Peru, Kolumbii, Gwatemali, Ekwadorze i prawdopodobnie we Włoszech, Francji i Polsce”.

naturalnie, rynek hiszpańskiprzez istnienie tempo wzrostu rocznie od 30 i 35%Nadal będzie niezbędny Borja Vasquez I Alfonsa Vivancosa, sevillanus kto założył Brokerzyodnosząca sukcesy marka modowa, która już zarabia więcej niż 150 milionów euro.

You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

"Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *